Gå til innhold

camryfellow: Camry 89' 2.0 xli - "Purple Kan-muri"

Ranger emnet

Camryfellow

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke fjernet stagene nei. De får plass.. Magnetene er omtrent samme størrelsen som de forrige så det går greit. Hvis du skulle ha de oppi (Vet ikke jeg hvordan org høytt er igjen, men mener kuttene er ganske nærme setene noe som ikke er så passende...

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du plass til litt kraftige høyttalere i hattehylla? Greit at man kan skjære ut i "pappen" og stålet under, men rett under der det er hull originalt så ligger jo fjærmekanikken (eller hva det er) som tilhører bakluka doh

Tips og triks mottas med stor glede, bilder likeså!

PICT1646.thumb.jpg PICT1642.thumb.jpg

Er sporvidden forskjellig foran og bak?

*Edit: leste ikke alt før jeg spurte, får vel finne på noe når det kommer til stag/høyttaler problematikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Da er det ordnet, puh!

Var no rart med kretskortet på baksiden som gjorde at det ikke kom lys til siden.. byttet på litt rundt, så nå er det bedre hvertfall.. den som sto i midten funker ikke nå, men på sidene så det utjevner seg ganske bra:

lys1.jpg

lys2.jpg

Har en 87 Camry 2.0 GLI selv, og satte i blå dioder i stedet for de lyspærene i instrumentbelysningen, men det ble så svakt at jeg tok ut instrumentskivene og pusset dem på baksiden, og monterte lysdiodene inne i instrumenthuset like bak skivene.. Men det blir jo ikke 100% jevnt fordelt lys. Det ble også for sterkt lys og direkte blendende, så måtte lime påigjen noen transparanger på baksiden av skivene får å dempe lyset litt..

Men uansett det jeg lurer på: Hvilke pærer/dioder brukte du til instrument belysningen, og monterte du dem i orginal holderne??

Og hvordan fikk du instrumentpilene hvite, har du bare lakka dem?

Rart at ikke dem grelle orangefargen skinner igjennom da pga. instrumentbelysningen..

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Haha, vel jeg har faktisk brukt hvit husmaling på de viserne..

Brukte disse:

Tja siden jeg plutselig ikke klarer å sette inn link av en morsom grunn så gå på dioder.no velg instrumentbelysning og universal... 5stk. nr 316....

Satt rett i, ingen andre modifiseringer.

Lite skjedd i det siste, fikk byttet bremseskiver og klosser i går da.. Vet ikke om bilder er så spennende... Får vel snart avtalt med en vi kjenner som er god til å sveise, til å fjerne høla på bakluka. Og når Rage blir ferdig med å ete kake så kanskje det blir senkings også..

Spacera foran er tatt av foran da hjula stakk litt for mye ut i forhold til bak.

Den ene er kappet i stykker med vinkelsliper siden en mutter gikk åt helvete, så da har jeg en til overs gitt:)

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Såg at sportfilteret ditt låg rett bakom batteriet,får ikke fult så mye luft da!hadde kansje vært lurt å få lagt det med meir opning kansje...

Bra prosjekt!:)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, den saken på venstresiden rett under luftedingsen i dashbordet, der det står Unleaded Fuel, og Super og Normal. Hva pokkern er det for noe??? Det har jeg ikke på min '87 2.0 GLI. Var å så på en delebil jeg sannsynligvis får, der var det også sånn. Så jeg undrer fælt. Velger du det ene eller det andre alt etter om du kjører med 95 eller 98 bensin, og hvilken forskjell gjør den? Endrer den tenningen eller noe? Merker du noen forskjell om du switcher?

Og de spacera, er det lov å kjøre med da??

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider