Gå til innhold

camryfellow: Camry 89' 2.0 xli - "Purple Kan-muri"

Ranger emnet

Camryfellow

Anbefalte innlegg

Unleaded fuel betyr blyfri bensin om du ikke skulle vite det. Super og normal er vel bare andre betegnelser på det vi i norge kaller 95 og 98 oktan. Men de bruker vel egentlig ikke samme oktan i Usa som i Norge(?)..

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Unleaded fuel betyr blyfri bensin om du ikke skulle vite det. Super og normal er vel bare andre betegnelser på det vi i norge kaller 95 og 98 oktan. Men de bruker vel egentlig ikke samme oktan i Usa som i Norge(?)..

Såpass forstod jo jeg også, men hva gjør den for noe?? Hva blir annerledes om du setter den på standard i forhold til premium, og omvendt..

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass forstod jo jeg også, men hva gjør den for noe?? Hva blir annerledes om du setter den på standard i forhold til premium, og omvendt..

The Edge

Hmm.. så visst ikke bildet før jeg svarte her:) Kanskje det er økonomi og sport:) Nei, jeg vet ikke...

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesse2: Eiker motorshop, B+G (Lesjøfors), 35mm roundabout

Ok'n: Vel, må skjerme den mest mulig fra blokka. Ta også i betrakning at jeg har luftekanalen som gikk til luftfilterboksen fortsatt:

morsomt lite paint-bilde:

motorbilde.bmp

The Edge: Eneste forskjellen jeg har merket er mulig litt ettertenning ved varm motor på vanlig og 95. Går verken bedre eller dårligere. Skifter nok litt tenning ellerno sånn ja. :)

Kjører nå spacere bare bak om man ikke har fått det med seg, og da er det ca lik sporvidde foran som bak, akkurat uttafor skjermen med noen millimeter tenker jeg. Leste av noen som skrev at det er lov på visse biler grunnet en stor ulikhet i sporvidde men jeg vet like lite som deg. Spacer har vi ikke sett:)

Er jo bare ta av ved evnt. kontroll hehe.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du fått satt på senkesettet snart da?

har satt på 35mm(jamex) på min 1987 mod. camry.. virker ikke som den ble så veldig mye lavere..

men nå har ikke jeg kjørt noe med bilen etter at jeg moterete det da.. rekner med at bilen "detter" litt sammen etter hvert..

Har du foresten noen link til der du kjøpte spacerne dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant ut at ettersom at jeg har et speedometer extra liggende, så måtte jo dete eksprimenteres på...

og fant ut at det går ann å ta de av ja! jeg tok en vanlig gaffel og løtet nåla rett opp..(pass på så nålen ikke bøyes til siden når du løfter)

måtte ta i ganske hardt ja!..

ps: det var VELDIG enkelt å "fixe" med tripptelleren... bare å vri på hjulene..

så dere får evt. prøve på egen risk. :-) for jeg tror ikke det er mye som ska til for å knekke den "dingsen" som nålen er festet i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant ut at ettersom at jeg har et speedometer extra liggende, så måtte jo dete eksprimenteres på...

og fant ut at det går ann å ta de av ja! jeg tok en vanlig gaffel og løtet nåla rett opp..(pass på så nålen ikke bøyes til siden når du løfter)

måtte ta i ganske hardt ja!..

ps: det var VELDIG enkelt å "fixe" med tripptelleren... bare å vri på hjulene..

så dere får evt. prøve på egen risk. :-) for jeg tror ikke det er mye som ska til for å knekke den "dingsen" som nålen er festet i..

Ok, takk for tipset, men jeg vet ikke om jeg tør da.. Er jo fort at den akslingen på speedometeret snur seg da slik at det viser feil, og spørs hvordan det blir å få på igjen.. Må prøve å få fatt i et skrotet instrument panel og eksperimentere litt..

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider