Gå til innhold

camryfellow: Camry 89' 2.0 xli - "Purple Kan-muri"

Ranger emnet

Camryfellow

Anbefalte innlegg

Camryfellow: Skraper nå sammen cash til grenrør så jeg kan få bygget meg eksos (tenkte meg 2,5)

Hvor skal du kjøpe grenrør?

Eller har du noen som sveiser for deg?

Duer heldig som har ett slik sted å være

Joa takk takk. Vet turbonetics lager turbogrenrør til 3s-fe motoren men skal nok ha tak i pacesetter sin(altså ikke turbo). Må nok kanskje bestille fra Amerika. Så en norsk side her om dagen som hadde det til 2700 ellerno. Vet ikke om den er aktiv enda. Fremtiden får vise.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil! :)

Har nettopp kjøpt meg en Camry jeg også, og lurer på om det var mye arbeid å bytte til blå dioder i dashen?? Har aldri skrudd toyota før så...

Må man ut med mye for å få ut instrumentkonsollen?

Stå på!

:thanks

se her:) http://www.dioder.no/images/toyotakit3.jpg

For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort en liten update.

Fikk satt i no pioneer'er i døra i går. Kjøpte i ferien siden elektronikk var billig i Kroatia.

Hadde ikke med kamera så ble ikke no byggebilder, men er ganske fornøyd da alt er gjort selv og siden det er første gang jeg gjør noe lignende.

Her er et gammalt bilde av dørpanelet:

dr.jpg

Og her er etter

SUC30001.jpg

SUC300022.jpg

SUC300033.jpg

Tenker jeg kjøper no chrome eller blå propper til å tette igjen de resterende hullene etter lommene. Orker ikke gjøre mer utav sånne småting.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var tilfeldig, så jeg lagde til så det ble slik på andre side og.

Skal vel ordne no småting denne uka, som f.eks fikse håndbrekksvaieren ordentlig.

Sånn planene i det store ser ut nå blir det: bygge eksos, kose med rust i vinter og en lakkjobb / felger til våren. Kom gjerne med farger om noen har non fine på lager...

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har peiling på Toyota... :hammer

Hvordan strammer man brekket på en Camry??

Du løsner på midtkonsollen(oppevaringsrommet/armstøtte) mellom setene, så er det bare å skru :) Var vel en slik løsning med to muttere, en som låsemutter.. Er en stund siden jeg gjorde det, men var veldig kurrant.

Camryfellow: Nice work med høytalerne! Det suger så vannvittig å ha høytalerne under dasjen, er jo umulig å få festet de skikkelig, skurrer og rasler :/ Btw, er det meningen at man skal kunne ha høytalere der? Ser jo slik ut på bildene ivertfall..

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er nok ikke meningen at man skal ha høyttallere der.

Jeg måtte skjære ut noen treringer som bygget litt ut siden vinduet kommer jo inn bak, som ikke gir så god plass. Måtte også kutte litt i metallet.

Har glemt å nevne at jeg har fått sveiset lekkasjen i eksosen og fått stilt den endel høyere. Kuttet også vekk den platen som festes til hengefeste.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du løsner på midtkonsollen(oppevaringsrommet/armstøtte) mellom setene, så er det bare å skru :) Var vel en slik løsning med to muttere, en som låsemutter.. Er en stund siden jeg gjorde det, men var veldig kurrant.

Camryfellow: Nice work med høytalerne! Det suger så vannvittig å ha høytalerne under dasjen, er jo umulig å få festet de skikkelig, skurrer og rasler :/ Btw, er det meningen at man skal kunne ha høytalere der? Ser jo slik ut på bildene ivertfall..

Takker så meget...

Sorry for OT camryfellow, må bare spør her siden jeg ikke har peiling på toyota...

Blei dritfett med høyttalere der!

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider