Gå til innhold

camryfellow: Camry 89' 2.0 xli - "Purple Kan-muri"

Ranger emnet

Camryfellow

Anbefalte innlegg

ragua: Har aldri hørt noe om det. Skal høre litt rundt men er ikke noe problem hvertfall. Og jeg passet på slik at den ikke skulle havne i klem.

The Edge: Forklart tidligere, har riktignok ikke varmeskjold nei, men har fortsatt kaldluftsrøret som gikk til det orginale luftfilterhuset.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har da fått byttet fjærer bak og stabilisatorstagene med mercedes styrestag faktisk.. Sitter som en tyggis på veien nå. Kjøpte meg et sett med coax 8 tommere bak da jeg paia de som var. Begynte like godt å lage meg en ny hattehylle da den orginale er så røten og dårlig og tynn.

På Torsdag tenker jeg at jeg skal begynne å lage et scoop i panseret. Slenger med et par bilder i morra kanskje.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet de selger hvite blinkere på ebay som passer i foran.. Men vet ikke om det finnes baklykter til camry'n jeg. Så derfor har jeg valgt å ikke skifte til hvite. Skal dog mulig sote litt, eller i allefall bytte til mindre sideblinkers. Lurer bare på hvordan de kommer av.. Kan ikke poppe de av.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet de selger hvite blinkere på ebay som passer i foran.. Men vet ikke om det finnes baklykter til camry'n jeg. Så derfor har jeg valgt å ikke skifte til hvite. Skal dog mulig sote litt, eller i allefall bytte til mindre sideblinkers. Lurer bare på hvordan de kommer av.. Kan ikke poppe de av.

Lakk heller baklysene røde... Mye penere enn sota!

sideblinkerne mener jeg jeg brukte et flatskrujern i ene enden og vippa det frem, er vel bare klipsa fast... hvis jeg husker rett :rolleyes:

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk heller baklysene røde... Mye penere enn sota!

sideblinkerne mener jeg jeg brukte et flatskrujern i ene enden og vippa det frem, er vel bare klipsa fast... hvis jeg husker rett :rolleyes:

Jeg sota mine baklykter helt røde, ble kjempefornøyd med resultatet! Sideblinkerne er bare å vippe ut med feks et skrujern, men du klarer det fint med bare nevene også;) Tror du bør trekke det sidelengs til en side, før du liksom vipper de ut.. Husker ikke helt i farta.

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du om de små i fangeren nå?

Hadde jo vært fint med hvite blink på skjermene iallfall... Jeg har lakketmine baklys røde, ble veldig mye finere synes jeg,.. Har også sotet skiltlysene litt røde, så det lyser rosa opp på skiltet... :rolleyes:

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau! Tok et par bilder m/ tlf av nye egenlagde hattehylla. Meget fornøyd, hvertfall for en endags jobb.

Og tok også et kjapt bilde av de proppene jeg har satt i dørene nå, så sånn får det værrrrra....

Bilde027.jpg

Bilde032.jpg

Tenkte jeg skulle sanke litt idèer også angående former i panseret men det får jeg ta i photoshop forumet.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update:

Sveiset og sparkla, har også lakkert men har ikke bilde. Er heller ikke stort å se da det er gjort med sølvmatt bengalakk. Driter i å gjøre det ordentlig nå da bilen allikevel skal stå inne i vinteren.

Kommet godt igang med panseret og, kjøpt inn netting og sikaflex nå så bare å kødde rundt med detta i helga. Par bilder:

jauern7.jpg

jauern14.jpg

Til uka stikker jeg nok på høggern på utkikk etter par forskjermer og nedre "valance" skjermen.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, man jobber jo tregt, men blir vel bedre når snøen kommer og husjer oss inn. Har da bare begynnt å demontere litt for å bytte skjermer. Selvom man tar det rolig tar det faens så lang tid å fjerne visse ting da de er skrudd til fra de utroligste vinkler. Helt klart lagd for små skrinne japanere...

verkste.jpg

Så haru et bilde her din feite jævel :kiss

verkste1.jpg

Der hørern hjemme, på bukker hehe. Også avbildet er det viktigste og mest brukte verktøyet, kaffekoppen!

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider