x8|volvo Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 tenkte meg en vinge nå i disse tider. Vil ikke ha en flyvinge liksom, noe diskre, men samtidig noe som blir sett :rolleyes: Grp.a og 850r vinge med bremselys, passer 850 vingen på uten spesielle modifikasjoner? :rolleyes: grp.a vinge, finnes jo en del "falske" grp.a vinger, etter det jeg har erfart så produseres ikke disse lengre, men hvordan kan jeg sjekka at det er en "orgiss" grp.a vinge hvis jeg kjøper brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Er det 240 med gammelt bagasjelokk det er snakk om blir jo gruppe a vingen fet da ;) det sies at den orginale skal ha 2 forhøyninger/striper så tror den j har liggende er en orginal Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 du har PM ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 me need vinge :roll: til gamle flate lokket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 har et orginalt 83 GL lokk jeg ;) hehe, ganske flatt, har flatnose, å ikke så mye "bue" på bagasjerommet kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 jeg har noen snutepanser liggendes om du vil ha, ett i en nydelig blå metallic farge (lakken kosta over 3000kr liter'n) og et hvitt i orginallakk. å du skal vere glad du har gamle flate lokket.. det som ser best ut. men får det ikke med sentrallås/åpning fra kupeen.. synd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 hehe, bilder på http://www.home.no/xxx8 hvis du vil se ;) har en del som gjenstår, senke ( ligger under senga) , vinge, hvite blinkers og felger.... lakken er orginal og kjempe fin! bortsett fra hjulbrønnene, de fikkserjeg til sommern, ingen rust ellers. gått i familetradisjon vettu, aldri herja med lissom :rolleyes: *stolt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg