fred_stian Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Finnes det speedometer som går til 200km/t og meed turteller?! har med sånn stygg klokke nå, og VIL ha turteller!! men de fleste går jo til 220..... Men hvordan vil det bli å slenge inn en 220 konsoll i min 1.3L som da går til 200? Vil det bli mye feil visning? Vil det bli feilvisning? Går det bra i forhold til at jeg har 4 trinns kasse og 1.3L generelt?! :eek: HJEEEEEELP!!!:eek: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 trur det skal gå fint ja...men jeg vet ikke da Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Tror det går fint med en på 220 km/t. Regner med at det er sånn at den justeringa ligger i speedometeret, ikke i hver enkelt bil ved føleren. Om du bare bytter skivene (til hvite skiver, f.eks), så blir det jo selvfølgelig feil.. Men ikke skyt meg om jeg har feil, da.. Jeg bare antar at det er sånn det er. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 riktig det, 220 passer rett over, da speedo wiren har samme utveksling i kassa, er bare "stramminga" på fjøra til speedo'n som er forskjellen! så det passer rett over! nemo problemo Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Så det er altså ikke speedometeret som bestemmer hvordan nåla beveger seg??? Sånn at 50 blir 50 på alle typer.... :) Skal vel heller ikke være noe problem å få dette gjennem eu kontroll? Og dette er dere SIKRE på?! Gidder ikke å styre med å kjøpe ny speedo hvis det funker rævva............ :rolleyes: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 jepp, meget sikre!! =) spesielt siden jeg har satt inn 220km speedo i 1.6 liter golf med klokke og bare 200 på før! =) har ingenting med EU og gjøre dette der! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 ok, freddyboy! da veit du hva vi har å gjøre nå! :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 jaja...... da kan jeg vel bare spørre dah.... Noen som skal bli kvitt en konsoll med turteller?! :D hehehe:D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg