Gjest Trailer Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Kan ikke dere si noe om hva dere har gjort med bilene deres? Jeg har nylig fått meg en Opel Vectra GL 2,0 Og jeg er interessert i å gjøre noe med den. Så lurer jeg på om dere har tips og tricks om hva jeg kan gjøre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Wunderbaum, reiseradio, terninger, kusetetrekk, hjulkapseler og en svart koppholder som du lakker grønn! :D (har du mye penger kan kjøpe skistativ oxo. Det kan oxo lakkes grønt for å matche koppholderen inni bilen!) Lykke til med monteringa :) Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 hehe, ja. Jeg skal bytte ut mine 17" felger med hjulkapsler til helgen. Koppholderen hørtes fet ut, og jeg tror pappa har et skistativ liggende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ja. Det er bra du bytter ut de felgene. Hjulkapslene gir en ekstrem look og toppfart. Skistativet vil vise ein effekt når du kommer opp mot 350-400km/t. Når jeg kjørte i de hastighetene med min Vectra 115hk, kjente jeg at skistativet viste sin fulle effekt. (Jeg kjørte alri fortere enn 400 for da må man montere hengerfeste også evt. ha med en henger slik at bilen blir mer stabil) Ta hensyn til at du ma ha skistativ på hengeren også.(Merk: Kun skistativ fra biltema som funker) Lykke til! ;) Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Uhmm, men jeg lurer på litt sånn aerodynamisk sett. Kan det være smart å ha panseret åpent mens man kjører? Jeg tenker på å få toppa av looken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ja det funker ofte bra. Særlig med det høyre bakvinduet halvveis oppe. For å ha sjangs til å oppnå en fart over 400km/t må du huske blinklysoljen. (Merk: Du må ha ca. 70 liter blinklysolje for å oppnå den angitte farten. 10 liter blinklysolje varer ca.5 sekunder, det vil si at du har 35 sekunder på å nå 400km/t) Lykke til med olja! (Bedre akselerasjon kan du nå ved å kose dashbordet ca. 5 ganger under oppstarts fasen!) Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanvik Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Trailer Kan ikke dere si noe om hva dere har gjort med bilene deres? Jeg har nylig fått meg en Opel Vectra GL 2,0 Og jeg er interessert i å gjøre noe med den. Så lurer jeg på om dere har tips og tricks om hva jeg kan gjøre :) Tror ikke jeg skal begynne å ramse opp, for da kan det bli et veldig langt svar, men du kan jo sjekke ut siden min http://www.vectraturbo.com Ganske mye som ikke står der også, men bare ta kontakt dersom du lurer på noe. Siter 1990 Vectra 2000 16v Turbo 1986 BMW E-30 325i ...motorer uten turbo suger... ...bokstavelig talt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Long trip? Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Kan ikke dere si noe om hva dere har gjort med bilene deres?Jeg har nylig fått meg en Opel Vectra GL 2,0 Og jeg er interessert i å gjøre noe med den. Så lurer jeg på om dere har tips og tricks om hva jeg kan gjøre :) Kan skaffe mye fett i glassfiber til en hygelig pris jeg.. Kommer litt på hva du vil gjøre det.. Eks: 2500 for sideskjørt, 1500 for vinge, 3500 for fram og bak fangere.. det kommer litt ann på hva du skal ha da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Har gjort litt forskjellig med bilen og mye mere skal gjøres.. (grunnet avtjening av verneplikt har jeg ikke tiden akkurat nå) Mere info om hva som er gjort og bilder ligger på hjemmesiden min www.spriti.com Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg