Gå til innhold

Styling/Tuning

Ranger emnet

Gjest Trailer

Anbefalte innlegg

Kan ikke dere si noe om hva dere har gjort med bilene deres?

Jeg har nylig fått meg en Opel Vectra GL 2,0 Og jeg er interessert i å gjøre noe med den. Så lurer jeg på om dere har tips og tricks om hva jeg kan gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er bra du bytter ut de felgene. Hjulkapslene gir en ekstrem look og toppfart. Skistativet vil vise ein effekt når du kommer opp mot 350-400km/t. Når jeg kjørte i de hastighetene med min Vectra 115hk, kjente jeg at skistativet viste sin fulle effekt. (Jeg kjørte alri fortere enn 400 for da må man montere hengerfeste også evt. ha med en henger slik at bilen blir mer stabil) Ta hensyn til at du ma ha skistativ på hengeren også.(Merk: Kun skistativ fra biltema som funker) Lykke til! ;)

SAAB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det funker ofte bra. Særlig med det høyre bakvinduet halvveis oppe. For å ha sjangs til å oppnå en fart over 400km/t må du huske blinklysoljen. (Merk: Du må ha ca. 70 liter blinklysolje for å oppnå den angitte farten. 10 liter blinklysolje varer ca.5 sekunder, det vil si at du har 35 sekunder på å nå 400km/t) Lykke til med olja! (Bedre akselerasjon kan du nå ved å kose dashbordet ca. 5 ganger under oppstarts fasen!)

SAAB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trailer

Jeg har nylig fått meg en Opel Vectra GL 2,0 Og jeg er interessert i å gjøre noe med den. Så lurer jeg på om dere har tips og tricks om hva jeg kan gjøre :)

Tror ikke jeg skal begynne å ramse opp, for da kan det bli et veldig langt svar, men du kan jo sjekke ut siden min http://www.vectraturbo.com

Ganske mye som ikke står der også, men bare ta kontakt dersom du lurer på noe.

1990 Vectra 2000 16v Turbo

1986 BMW E-30 325i

...motorer uten turbo suger...

...bokstavelig talt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Kan skaffe mye fett i glassfiber til en hygelig pris jeg.. Kommer litt på hva du vil gjøre det.. Eks: 2500 for sideskjørt, 1500 for vinge, 3500 for fram og bak fangere.. det kommer litt ann på hva du skal ha da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider