70c Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Nice-ass corolla. Liker de skikkelig gjennomførte. Hvorfor er AE86 og Danmark så spesielt. Er det en spesiell grunn for at vi ikke har så mange av dem, mens danskene har? Har svenskene 86er? Hva med finnene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hva har de gjort for å få bilen så skinnende? Dyppa den i klarlakk? :p (dekka også..?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Nice-ass corolla. Liker de skikkelig gjennomførte. Hvorfor er AE86 og Danmark så spesielt. Er det en spesiell grunn for at vi ikke har så mange av dem, mens danskene har? Har svenskene 86er? Hva med finnene? Jeg har ikke lest noen salgsstatistikk ell.no, men Danmark fikk sine via vanlig importveg, og Finland har visstnok "endel" slike. Regner med at de også hadde importør. Svenskene har det som oss. På http://www.mobile.de er det en sjelden gang en AE86 til salgs. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 bare for og hive litt bensin på AE86 flammene.... Initial D er blitt film, den kommer ut i Mai, om den kommer til Norge (Kino) hvem vet..... Toyota bygde 3 nye AE86 for filmen og de ombygde endel Levin's til Trueno utsende... det ble vraket 8 (les og gråt) stk Trueno'er under inspillingen... gleder meg som en liten unge.. Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 OMG... Hadde jeg hatt jente "understell" hadde jeg sklidd av stolen nå... Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Jeg gleder meg voldsomt til denne filmen. Litt facts: Budsjett: mellom $7.7m og $12m Status: Ferdig. Release: Kina: 1 Juli 2005 Som skrevet tidligere i tråden: Toyota laget 3stk Sprinter Trueno til filmen. Kilde: http://www.imdb.com/title/tt0439630/ Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 filmen er ferdig og er i post-production, jeg leste at den kommer ut i Mai i asia... eneste som trekker ned er vrakinga av 8 stk Trueno'er :-( Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 At man vraker 8 Truenoer tyder på en film jeg gleder meg til. Håper ikke det var av grunner som udugelige sjåfører, men det tviler jeg sterkt på. Hvis det hadde vært tilfelle hadde jo hele greien vært et selvmordsprosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Lurer på om de nye truenoene blir for salg!!! Nice-ass corolla. Liker de skikkelig gjennomførte. Hvorfor er AE86 og Danmark så spesielt. Er det en spesiell grunn for at vi ikke har så mange av dem, mens danskene har? Har svenskene 86er? Hva med finnene? Danmark og Finnland fikk Hachiroku, Norge og Sverige fikk ikke. Enkelt og greit. Er visst en del Rallyrigga biler i Finnland, løp å kjøp! Hvor mange har egentlig hvite skilter på sin her til lands? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 3 eller 4, tror jeg. Kommer flere, men vi er opptatt med å bygge / sveise rust :rolleyes: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 angående forskjellen på Levin og Trueno Sier de ikke det i serien når han kompisen har kjøpt seg AE86? At Levinen er en wannabe Trueno med en SOHC(Single Overhead Cam) motor istedet for Trueno som har en DOHC(Dual Overhead Cam) motor. Osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 angående forskjellen på Levin og Trueno Sier de ikke det i serien når han kompisen har kjøpt seg AE86? At Levinen er en wannabe Trueno med en SOHC(Single Overhead Cam) motor istedet for Trueno som har en DOHC(Dual Overhead Cam) motor. Osv? Ae85 er SOHC, ae86 = DOHC Levin = vanlige lykter, Trueno = flipplykter Begge kommer som ae85 og ae86 altså med begge motorene. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 filmen så har jeg sett for 2mnd siden, genial film men idiotisk å se vis du følger med på anime serien.. mye leking men faen er poenget å drifte med en r32 i filmen.. latterlig Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 filmen så har jeg sett for 2mnd siden, genial film men idiotisk å se vis du følger med på anime serien.. mye leking men faen er poenget å drifte med en r32 i filmen.. latterlig Spesielt med tanke på at Takeshi, som kjører r32'n er en eks drifter, som sverger til grip..... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Spesielt med tanke på at Takeshi, som kjører r32'n er en eks drifter, som sverger til grip..... samt at takeshi ikke takler tryne til ryosuke, å kompiser er de, å satans itsuki og iketani er blitt en person sammen, er no tull :P men mye bra film der da, beste er da bunta tar av med motor bytte :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg