70c Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Fan, har lyst å se filmen. Har den på pcen, men skjønner ikke dritten av det teksting-opplegget. (Jeg har en gammel versjon av Mediaplayer og win98). Noen som har en lettfattelig forklaring på hva jeg gjør? Hadde ikke vært så dumt å fått det brent ut til å se på tv heller. Gidder ikke se uten tekst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 *Weeee, nett igjen...tok NGT bare 4 mnd....på Ryen....morro... anyways, filmen var bra, og fikk bare økt lysta mi for og kjøpe en AE86 Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 har lyst på ae86 jeg å, første gang je så bilen var på gt3, når jeg fikk det, kjøpte de som min første bil der, fikk 360 hk i den eller noe, og var "stolt" over å få det i en liten toyota, mn først nå i det siste jeg har funnet ut hvordan bil det er, og elsker den. mangler bare penger å en plass å ha den, er bare 14 så har ikke råd:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 har lyst på ae86 jeg å, første gang je så bilen var på gt3, når jeg fikk det, kjøpte de som min første bil der, fikk 360 hk i den eller noe, og var "stolt" over å få det i en liten toyota, mn først nå i det siste jeg har funnet ut hvordan bil det er, og elsker den. mangler bare penger å en plass å ha den, er bare 14 så har ikke råd:( Kortsagt du har absolutt ingen forutsettninger for å ha en? ;) Du har god smak hvertfall. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg