Gå til innhold

Golf 2 bakhjulsdrift....

Ranger emnet


audun_1_ckn@hotmail.com

Anbefalte innlegg

Noen som har no linker ellerno til folk som har bygd golf 2 til bakhjulsdrift? Vet noen hvordan hjuloppheng, girkasse osv som folk har brukt? Hvilke stoooooore problemer man støter på underveis...?

VW Golf 1.6 84mod.

VW Golf 1.8 89mod.

VW 1300s 72mod.

GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd)

Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd)

Piaggio Zip 70ccm 03mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du øter vel noen store probblemer når du må begynne og skjære i stykker hele bilen din..

for eks torpedovegg og lignende.

lurte litt på og lage rwd eller syncro men la de planene fort fra meg når jeg fikk vite at jeg måtte lage ny brønn i hele gulvet.

+ modifisering av torpedo vegg og lignede. men det hadde vært tøft!!

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

 

I stedet for å drite i opphavsrett så kan du legge ut linken til vwortex forumet.

 

Hadde desverre ingen link til vwortex forumet , kun bildene som jeg har sitt på vacn(ingen der som har opphavsrett iallefall)Kom til å finne ut av viss en ser på specs bildet så står hjemmesiden til bilen der.....

 

Beklager så meget viss jeg glemte å skrive at det var boyds som har opphavsrett til disse bildene...................... :rolleyes:

:cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KaldBlod

Så lenge eieren av bildene ikke selv krever å fjerne bildene kan de ligge der.

 

Han har jo publisert dem på Internett, så alle kan se dem. Er ikke noen lov som sier noe i mot dette.

 

Les loven om opphavsrett før du uttaler deg! :cool:

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår