Gå til innhold

Stephan`s lille stereo prosjekt. :) (Bilder 1024x768)

Ranger emnet


Stephan

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir bra dette!!! skal du bygge alt i glassfiber, eller bare i reserve hjuls brønnen?? gge i bagasje rommet, men ikke bestemt meg for om alt skal være fiber og lakk.. litt upraktisk med riper osv etter litt tid.. lurer på skinn doh

 

Lykke til, og sleng ut bilder i helga og når du har fått gjort noe da :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen billige asfalt matter av en kamerat på bilxtra. Tenkte å bruke de til lyddemping av dører og bagssjerom. hvordan er det de festes?

Hørte lenger oppe i tråden her at det var vanskelig å få de festet når de var så tykke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen billige asfalt matter av en kamerat på bilxtra. Tenkte å bruke de til lyddemping av dører og bagssjerom. hvordan er det de festes?

Hørte lenger oppe i tråden her at det var vanskelig å få de festet når de var så tykke?

 

har brukt 4mm i bagasjerommet.. å litt tynnere i dørsidene. Jeg festet de ved å vaske blekket skikkelig så det ble helt reint.. tok en kjapp runde over med ett sandpapir. (trenger vel egentlig ikke gjøre det men jeg tror de sitter litt bedre da. Så drar du av papiret som er på baksiden av asfaltplata. Putter den feks inn i døra, og bruker en varmepistol for å forme asfalten etter blekket. Asfalten skal ligge helt intill blekket.

 

Vet ikke om du skjønte den forklaringa helt.. hehe.. men det er nå bare å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt 4mm i bagasjerommet.. å litt tynnere i dørsidene. Jeg festet de ved å vaske blekket skikkelig så det ble helt reint.. tok en kjapp runde over med ett sandpapir. (trenger vel egentlig ikke gjøre det men jeg tror de sitter litt bedre da. Så drar du av papiret som er på baksiden av asfaltplata. Putter den feks inn i døra, og bruker en varmepistol for å forme asfalten etter blekket. Asfalten skal ligge helt intill blekket.

 

Vet ikke om du skjønte den forklaringa helt.. hehe.. men det er nå bare å spørre :)

 

Skjønte det. takk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nor specs på komponentene i delfilterne til dls høytalerne dine? en kompis av meg har samme høytalere men mangler delfitere skjønner du...

 

 

Send en mail til disse folka, så får du sikkert det du trenger å vite.. Det var ikke akkurat lite specs som står her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut :) Skal montere dempematter i dørene nå jeg også. gleder meg ikke akkurat heyyou

 

Holdt til på Heimdal Vg ifjor jeg også :P

 

Ser bra ut dette. Gleder meg til å se det ferdige resultatet på BRS soundoff :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg kommet nok på vei til å legge ut noen bilder:) De som lurer på noe får bare spørre for jeg er for lat til å kommentere alle bildene sombrero

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

16.jpg

 

Ved bruk av spraylim/glassfiber, bruk skikkelig MASKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår