Gå til innhold

intercooler

Ranger emnet

volvoekern

Anbefalte innlegg

noen som kan hjelpe meg?? har en volvo intercooler(valeo) med mål 70x43x3 cm(bxhxd).stussene er av plast og er 57mm og ligger litt over midten. står noen nr på den : 139 P N 8649471 A , ANS-2-V , 06256189 . er det noe som vet hvilken volvo dette er til??? står også 010403 på den , kan jo være en dato??

bilde her(dårlig kvalitet, tatt med mobil)

viewpic.asp?id=25210

viewpic.asp?id=25211

Passat tdi 100tq camaro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det virker rart jeg. da er den jo større enn den som er til bensin da....

også er det med produksjons dato da..... en på volvo klubb buskerud sa at han trodde det var til en T6 motor og en annen jeg kjenner sa det var til v70 T5, på be-4-you forumet var det en som sa 940 bensin....... er ikke lett og vite hva men skal tro.... hehe

Passat tdi 100tq camaro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det virker rart jeg. da er den jo større enn den som er til bensin da....

også er det med produksjons dato da..... en på volvo klubb buskerud sa at han trodde det var til en T6 motor og en annen jeg kjenner sa det var til v70 T5, på be-4-you forumet var det en som sa 940 bensin....... er ikke lett og vite hva men skal tro.... hehe

ikke så lett å se utifra et bilde heller . hehe

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lett... hva med å ringe / sende mail til volvo sjøl..?

Den I/C'en som sitter på 760 TD I/C er værtfall temmelig lik den der, fordi den på 760'en har ikke inntak / uttak til rør øverst etter det jeg har sett... Jeg tror jeg ville sendt mail til volvo sjøl angående det der jeg...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider