olehenri Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Er det noen som har erfaring med å bygge inn turbo på 3r golf? Pris å sånt? Er litt gira på det om dagen... hehe :rolleyes: Vet ikke om jeg skal gå for det, eller å stæsje opp bilen mer når jeg får solgt den andre ennå. :) Kikker litt på alle muligheter :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hvis du søker litt, så står det mye om turbokonvertering av 2.0 literne. Iallefall litt http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=57360&highlight=Abf Noe her http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=4145&highlight=Abf Og kanskje noe her.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by olehenri Er det noen som har erfaring med å bygge inn turbo på 3r golf? Pris å sånt? Er litt gira på det om dagen... hehe :rolleyes: Vet ikke om jeg skal gå for det, eller å stæsje opp bilen mer når jeg får solgt den andre ennå. :) Kikker litt på alle muligheter :) Hei. Sjekk her du : http://www.trykladning.dk/ vet ikke hva slags motor du har jeg men her feks : Standard opsætning: --------------------------------------- Golf 2.0 GTI 8V MULTIPOINT! - Turbo. (Garrett TB25) - Intercooler. (630x202x62) - Benzintryksregulator. (Malpassi) - Blow Off Valve. - 1 Stk K/N BOV Filtre. - Div. (Rem, Spændebånd) - Chip. - Div rør. - Div silicone slanger. - Benzinpumpe. Ca. HK 155 - NM 220 Pris inkl montering: 33.900.- Pris excl montering og chip: 24.900.- --------------------------------------------------- de har både turbo og kompressor kit. mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by passat kara Hei. Sjekk her du : http://www.trykladning.dk/ vet ikke hva slags motor du har jeg men her feks : Standard opsætning: --------------------------------------- Golf 2.0 GTI 8V MULTIPOINT! - Turbo. (Garrett TB25) - Intercooler. (630x202x62) - Benzintryksregulator. (Malpassi) - Blow Off Valve. - 1 Stk K/N BOV Filtre. - Div. (Rem, Spændebånd) - Chip. - Div rør. - Div silicone slanger. - Benzinpumpe. Ca. HK 155 - NM 220 Pris inkl montering: 33.900.- Pris excl montering og chip: 24.900.- --------------------------------------------------- de har både turbo og kompressor kit. mvh vemund har itte så mye cash.. dyrt å dra til danmark og. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 koster å væra kar gitt.. de har sånne byggesett også bare div deler som du fixe sammen selv liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hvordan i alverden kom du på tanken å turbo konvertere en 2 l? Du får minder hester en en orginal vr6 og det koster mere? Detta var lurt gitt. Hvorfor ikke bygge om til vr6 først, å hvis dette ikke er bra nok kan man jo sette turbo på den, da snakker vi tross alt om ca 300 hk og 350 nm? Det må da være smarter spør du meg? Men det var det vel ingen som gjorde Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by Team VR6 Hvordan i alverden kom du på tanken å turbo konvertere en 2 l? Du får minder hester en en orginal vr6 og det koster mere? Detta var lurt gitt. Hvorfor ikke bygge om til vr6 først, å hvis dette ikke er bra nok kan man jo sette turbo på den, da snakker vi tross alt om ca 300 hk og 350 nm? Det må da være smarter spør du meg? Men det var det vel ingen som gjorde Fordi jeg ikke er keen på vr6, 2.8l blir formye volum i mineører.. Å jeg driter i hestene egentlig , vil bare ha det "lille draget" ekstra, men tror ikke jeg gidder å bygge om uansett, bare driver å forhører meg om alle mulige muligheter jeg kan hente ut av den Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by olehenri Fordi jeg ikke er keen på vr6, 2.8l blir formye volum i mineører.. Å jeg driter i hestene egentlig , vil bare ha det "lille draget" ekstra, men tror ikke jeg gidder å bygge om uansett, bare driver å forhører meg om alle mulige muligheter jeg kan hente ut av den Hvorfor ikke da bare sette inn en kam med mer løft og durasjon? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Polo Classic Hvorfor ikke da bare sette inn en kam med mer løft og durasjon? snakk norsk a gutt.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Sett inn en trim kamaksel!!! Kan skaffe til en grei pris Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Finnes det til 1,8 motoren også? Mye HK er det snakk om'a fra 90 HK til..? :) Negative ting om å skifte kam? Høyere bensinforbruk? :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Polo Classic Sett inn en trim kamaksel!!! Kan skaffe til en grei pris hk+? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Samme kammen som brukes både til 1,8L og 2,0L 252 grader med 10,05 mm løft eller 268 grader med 10,66 mm 252 gir turtallsområde ca 2000-6500, 268 gir 2500-7000 (tenk på hvilket turtallsområde du vanligvis ligger ved vanlig kjøring, greit å ikke måtte gire ned hele tiden) Kammene vil trolig gi fra 7-15 hk avhenging av kam og hvor frisk motoren er. Vil miste noe av bunndraget i bytte mot mer effekt på toppen. Bensinforbruket vil bli omtrent det samme, så lenge du har samme kjøre mønster som før kambytte, men det er det vel små sjanser for;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 pris på kam til golf 3 1,8l ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hva vil kammer gi på vr6 da? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.