the Boss Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Et lite SKRIK om vor urettferdi æ synes dagens regler i trafikken er.... Undertegnede presterte å bli frastjålet reisekasse og alle førerkort under en tur til Østerike. Har kjørt på midlertidig kjøretillatelse siden. OBS!!! Ikke overskrid den kjøretillatelsen med en time. Jeg var 2 dager for sen, må ta oppkjøring til alle sertifikatene mine på ny.. Siter Volvo BM 430- 76 mod Volvo 242 Deluxe 78 mod Zetor 92 L 84 mod Fordson Major 66 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 drøyt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 ja for du har nok PLUTSELIG fÃ¥tt hjerneteppe og har bil og kjørekunnskap som en sjimpanse med downs siden kjøretillatelsen din har utløpt.. vet du ikke DET?!?!?! :O *sukk* ungdommen nÃ¥ til dags Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hvordan klarer du å overskride den? Du må jo bestille nytt kort hos Biltrangsynet, så må du ha midl. i 2-3 uker før du får det nye? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 uhm. det dere prøver å si er altså at siden jeg mista lappen i sommer (fysisk, lommebok osv) og ikke har skaffa meg ny, kun midlertidig kjøretillatelse, som har gått ut nå, må få ny oppkjøring? jeg har ikke styra med nytt sertifikat, rett og slett fordi jeg er i usa nå, og har absolutt ingen bruk for den her:) jaja. det kan bli dyrt når jeg kommer hjem. må vel nesten si at jeg fant lappen igjen da, men at jeg har prestert å miste den enda en gang?:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Bare å si at du ikke har trengt bil etter at den gikk ut, og at du må ha ny midlertidig. Funka for meg iaf. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Det hørtes rart ut. Nesten så jeg ikke tror på det faktisk. Nei, jeg tror ikke på det. Bevis det. Siter http://www.lofoten-gatebil.com 94 540iA Touring 05 caddy Tdi Svart met perlemor 90 318is e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 enig. den tror jeg ikke på. du har fremdeles lappen i registeret til politiet. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 har vel noe med at han kjørte med en midlertidig tillatelse som var utgått å gjøre, tenker jeg.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg