Gå til innhold

ratt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by InFlames

Har også nylig kjøpt momo ratt.

1037969022.14049.681_small.jpg

VÆLDI fornøyd :D

Anbefales.

ser veldik kult ut det rattet ditt ja, men jeg har ikke noe interiør stæsj. hvis jeg f eks. hadde omp stoler så hadde det blitt litt mer normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

ønsker å kjøpe ratt til min saab 900 turbo, rattet MÅ ha et sportslig utseende (f. eks. (momo, omp, osv...)

se bilde må være av denne typen!!

Jeg vet om et ratt akuratt som det du viste bilde av i bra stand..

Du får det for 20000-25000 kr med en Merce 190 E på kjøpet..

Med feeete felger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

ser veldik kult ut det rattet ditt ja, men jeg har ikke noe interiør stæsj. hvis jeg f eks. hadde omp stoler så hadde det blitt litt mer normalt.

Har røde striper orginalt i stolene å dørpanelene, har også: momo pedaler, momo girmansjett, simoni håndbrekk, momo matter, momo belteting alt i rødt + 12delers rødt interiør kit, hvite birba skiver m/rødt lys, rød klokke å røde volt & amp målere +++ :D

Så nå har jeg endelig fått piffa opp vectra interiøre litt :)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by InFlames

Har røde striper orginalt i stolene å dørpanelene, har også: momo pedaler, momo girmansjett, simoni håndbrekk, momo matter, momo belteting alt i rødt + 12delers rødt interiør kit, hvite birba skiver m/rødt lys, rød klokke å røde volt & amp målere +++ :D

Så nå har jeg endelig fått piffa opp vectra interiøre litt :)

legg inn et bilde da vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider