Pilsen Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Heisann.. Først lurer jeg på om et gti 16v speedometer og turteller fra VDO passer over på en golf 2 1,8gl? som også har VDO speedo. Hvis det gjør det, lurer jeg på om det er noen som har et speedometer til salgs? til 16v, helst ikke gått lenger enn 214'000. Mvh Kim Andre Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 med litt innsikt, så stiller du km til det du hadde! :D Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalerud Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Faen jeg hadde et sånt 16V speedo en gang som jeg henta på høggern, så la jeg det i garasjen frem til jeg skulle sette det på. Så en dag hadde noen vært inni garasjen min og stjælt det. Fy faen folk er frekke. :mad: Siter (o) VW Golf GTI 00 mod (x) VW Golf GTI 97 mod (x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod (x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod (x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg