Gå til innhold

Ny her på forumet jeg:) trenger råd om styling til bil!!

Ranger emnet

scorpiobabe

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpt deg bil ennå? Blir spennende å se hva valget faller på. Ikke glem at du skal forsikre "jævelskapet" også da. Ikke gøy å sitte med kun ansvar og skader på bil for 30k og kanskje skader på andres eiendom som du må dekke av egen lomme.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansvar er til for å dekke skader på andres eiendom..(og personskader) Hvis du derimot bevisst bryter loven, og havner i ei ulykke,kan du få erstatningskrav fra forsikringsselskapet.

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansvar er til for å dekke skader på andres eiendom..(og personskader) Hvis du derimot bevisst bryter loven, og havner i ei ulykke,kan du få erstatningskrav fra forsikringsselskapet.

Okey, var sånn det var. Men med mindre man kjører en bil til 1500 kr, så lønner det seg å i det minste ha delkasko. Blir fort dyrt å kræsje.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
jeg er på utkikk etter en bil som ikke er for dyr som er styla eller som kan bli tøff m styling...jeg har ikke helt peiling på hvem bil jeg skal ta så bare kom med forslag:)takk for hjelp så langt:)

har du kjøpt bil enda? kjøp deg en bmw e36 318i og meld deg inn i bmw-klubben :)

aneglsmili B M W aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe en ganske ny, driftsikker bil, ferdig stylet? Som min ? Hehe..

Golf.jpg

Du mener ikke seriøst at du selger den golfen for 60k eller mindre? heyyou

Det er tross alt snakk om en bil i prisklassen 30-60k her..

Vag har mye bra til en rimelig penge, men honda +++ har en del også.

Sett deg ned litt på finn.no og se hva du kunne tenkt deg i den prisklassen og spør heller om de du har "valgt" er noe særlig.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...