Gå til innhold

Ny her på forumet jeg:) trenger råd om styling til bil!!

Ranger emnet

scorpiobabe

Anbefalte innlegg

naaaah... GOLF! å japse! bæst! heh[QU OTE]jeg har funnet meg en golf som jeg liker veldig godt men jeg har sett på en opel calibra..er det en dritbil og sånt??du som har litt peiling:)

Hadde valget stått mellom en calibra og en golf hadde det vært enkelt... eller.. hadde ikke stått mellom dem to engang.. hadde tatt golfen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

naaaah... GOLF! å japse! bæst! heh[QU OTE]jeg har funnet meg en golf som jeg liker veldig godt men jeg har sett på en opel calibra..er det en dritbil og sånt??du som har litt peiling:)

Hvis det er en 8 ventilers calibra, kjøp golf. Hvis det er en 16v calibra, så kjøp calibra. Men du skulle ikke funnet noe som er litt mer morsomt?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf er artig! :D

Joda... Har einser selv, men den er bare artig, ikke morsom. Kan ha mye mer moro med 1,3 Corolla'n pga bedre/mer moderne hjuloppheng. Men har fått fjærbein til GTi nå, så får se om det hjelper..

Jeg mener ikke at Golf er dårlig eller kjedelig, for 820kg golf er moro, men det finnes alternativer! Sånn som RX7... Har sett et par sånne til 35-40.000 i det siste.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en stk. nesten golf... vw scirocco! :)

kjøp en golf du, grei begynner bil +at enkelt å få deler till hvis du skulle komme borti noe,

og det er ikke noen jeg kommer på jeg kjenner som ikke har fått en liten kakk på bilen... :rolleyes:

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider