scorpiobabe Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Petter seffern :) Men hennig kan hevde seg..hvis alt klaffer.....trenger et spesielt vær forhold disse brødrene for å vinne stort..heheh....men HEIA PETTER Å HENNING :) hehe ja..tror det skjer noe i sverige..drar til england den 12 jeg da.og de begynner og kjøre 10(shakedown) hold meg informert da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janniZ Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Det er Henning som gjelder, Petter er blitt en hovenper... Heia Henning og Toni!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Var selvfølgelig å så på gutta i år også!!! Heia Petter!! Loeb fikk jo problemet med at han ikke fikk byttet motor som var lov i fjor og ikke i år. De har lov men man får ett tidstillegg. Er nesten godt å se at loeb gjør fører feil og har problemer med bilen. Den bilen og den sjåføren er desverre alt for optimal! Henning har jeg egentlig ikke så stor sans for. Han er en veldig god sjåfør og sånt, men han har nesten aldri innrømmet egne feil. Er alltid noe feil med differ og dekk osv. Men jeg unner han 5te plassen og alt godt framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 henning sine problemer var jo faktisk bil problemer .. det var ford folka veldig raskt ute med å si og beklager for å si det .. men loeb gjorde vel ingen feil? var vel bare bilenhans som paya? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 SÅklart heier vi på Petter, men også henning..... jeg heier også mye på Daniel Carlsson... I år er det første året jeg ikke er på rally sweden :(:(:(:( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 jaja. da vant "vi" da. Petter på 1. og Henning på 5. må jo sier og være bra! birthday Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Selvfølgelig skal man heie på Petter. Han kjører rett bil (Japse), han har rette innstillinga og virker som en svært oppegående fyr med humor. Derimot må jeg jo si at Marcus Grönholm fortjener også masse respekt. Jeg har sans for folk som ikke driver å safer og kjører forsiktig for å holde på en tredje/fjerdeplass og slike ting. Marcus og Petter kjører for å vinne, og de ofrer mye (iblant går det litt bajs som Marcus fikk erfare i Sverige i år) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Loeb gjorde nok en feil ja Kebab gud. En skjelden en. Han fikk en for sen innbremsing i ett vei skille. Dro rett ut, men kom seg ganske fort opp igjen. Er ikke meningen å kritisere Henning så hardt. Men i alle de årene jeg har sett og hørt han kjøre har han vært litt for mye ovenpå i forhold til min smak. Men du verden han er en bra sjåfør. Bare se hvordan han rulet NM når han kjørte der. Og Hadelands rallyet kjørte han også veldig bra. særlig med tanke på hvor lite trening han har i de bilene. Thomas Schie jobber nok hardt med å få forden i gang ordentlig til Henning skal bruke den på finnskogen. Skal jo selvfølgelig også dit.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 PETTER ER BEST!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 PETTER ER BEST!!! enig!!! men det står respekt av de andre også mener jeg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Loeb gjorde nok en feil ja Kebab gud. En skjelden en.Han fikk en for sen innbremsing i ett vei skille. Dro rett ut, men kom seg ganske fort opp igjen. Er ikke meningen å kritisere Henning så hardt. Men i alle de årene jeg har sett og hørt han kjøre har han vært litt for mye ovenpå i forhold til min smak. Men du verden han er en bra sjåfør. Bare se hvordan han rulet NM når han kjørte der. Og Hadelands rallyet kjørte han også veldig bra. særlig med tanke på hvor lite trening han har i de bilene. Thomas Schie jobber nok hardt med å få forden i gang ordentlig til Henning skal bruke den på finnskogen. Skal jo selvfølgelig også dit.... skulle dit jeg også men ble ikke noe av men bra at noen er der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 jaja. da vant "vi" da. Petter på 1. og Henning på 5. må jo sier og være bra! birthday det er ikke værst i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg