bmn Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Jeg har en finfin lekkasje fra takluka mi. Har sjekka dreneringa(prøvd å stake opp) alle fire, men drypper fortsatt som ei 124 år gammel kjerring. MEN, jeg tror jeg mangler en gummilist av noe slag, synes å huske brodern rev av den fremst/ifront av takluka som han og dingla i cockpiten. Men vet ikke helt om hvor isåfall den skal være!? Har noen bilder liggende?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Søk litt - har vert oppe før. Men en ting som er godt mulig er at "takrenna" i bakkant av luka er rustet bort. På selve luken er det en renne som leder vannet som kommer igjenom pakkningen ( det skal komme vann igjenom denne ) ut til sidene - så ned dren rørene. Denne rennen har en tendens til å ruste bort. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg