Ac|d Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Idag fikk jeg meg ett sett med jamex fjører og dempere av en mekaniker. Jeg har bare ett problem: Jeg har ikke godkjenningspapirer. Er det mulig å få tak i godkjenningspapirer gjennom en forhandler for jeg har serienummeret som står på fjærene? Trenger papirene, hadde vært jævlig bad å blitt stoppa eller blitt busta i en EU - kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Ac|d Idag fikk jeg meg ett sett med jamex fjører og dempere av en mekaniker. Jeg har bare ett problem: Jeg har ikke godkjenningspapirer. Er det mulig å få tak i godkjenningspapirer gjennom en forhandler for jeg har serienummeret som står på fjærene? Trenger papirene, hadde vært jævlig bad å blitt stoppa eller blitt busta i en EU - kontroll. står nr på fjørene...kan jo ringe leverandøren og best. nye papirer.. eller den enkle versjonen, låne papirer av en annen med jamex sett... men det er kun biltilsynet som spør etter godkjenningspapirer! og de har eg MANGE erfaringer med!!!! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ac|d Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Blueboy står nr på fjørene...kan jo ringe leverandøren og best. nye papirer.. eller den enkle versjonen, låne papirer av en annen med jamex sett... men det er kun biltilsynet som spør etter godkjenningspapirer! og de har eg MANGE erfaringer med!!!! Kan jeg bestille papirer hos en som fører jamex sett eller må jeg ringe til "Jamex"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Ac|d Kan jeg bestille papirer hos en som fører jamex sett eller må jeg ringe til "Jamex"? ring til en butikk som fører jamex du..... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Jamex er konkurs :) Du kan få TUV papirer fra meg.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ac|d Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Jonte Jamex er konkurs :) Du kan få TUV papirer fra meg.. Jeg har sendt deg en PM..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Blir adldri sjekka!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by SeVen Blir adldri sjekka!!!! Stemmer i allefall i mitt tilfelle. Han som så over bilen på Biltilsynet bemerka at bilen var senka og fortalte meg hvor dumt det var og hvor mye det ødela kjøreegenskapene. Etter at jeg hadde vært enig med han på mange påstander, sa han at det i allefall var bra at det er montert på sikkelig støtdempere på bilen. Mer enn det var det ikke og jeg fikk godkjent bilen uten en eneste feil. :) Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Når jeg var inne på EU kontroll måtte jeg få senkesett og felger inn i vognkortet?(kanskje var de litt for overivrige):rolleyes: Men på Biltilsynet i Haugesund måtte jeg ha papirer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Jeg hadde samme problem Jeg ringte Bema som er imp. og de sendte ny papirer samme dagen! 0 problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Originally posted by BMWe30 323i Når jeg var inne på EU kontroll måtte jeg få senkesett og felger inn i vognkortet?(kanskje var de litt for overivrige):rolleyes: Men på Biltilsynet i Haugesund måtte jeg ha papirer hvorfor felger?? hadde du gått opp mye i størelesse da elller?? Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Hvorfor gidder du sette på Jamex da ???? Drit-fjærer..........siger som bare f og er mykt som en geleklump!!!!!! Ikke uten grunn Jamex ble forbudt i Tyskland!!Knekte fjærer...osv osv Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ac|d Skrevet Januar 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo Hvorfor gidder du sette på Jamex da ???? Drit-fjærer..........siger som bare f og er mykt som en geleklump!!!!!! Ikke uten grunn Jamex ble forbudt i Tyskland!!Knekte fjærer...osv osv Fordi jeg fikk både fjærer og dempere gjennom en kompis for 900,-...så jeg slo til,tenkte det var en ganske grei pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo Hvorfor gidder du sette på Jamex da ???? Drit-fjærer..........siger som bare f og er mykt som en geleklump!!!!!! Ikke uten grunn Jamex ble forbudt i Tyskland!!Knekte fjærer...osv osv Enig med deg der ja... Det sitter Jamex på min Audi 80 nå, og de har sittet der de 3 siste årene... Nå er de helt myke og vonde å kjøre med.... Kan ikke kjøre med noen folk baki... bare skraper..... Men jeg har kjøpt koni dempere, og så skal jeg kjøpe Eibach senkesett.. Har hørt at det er en god del bedre..... Men prisen er jo litt høyere også da.... Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Nå har jeg ringt til Bema AS og får tilsendt godkjenningspapirer til et senkesett jeg har liggende. Du må ha nummeret på fjæra og det koster 124,- Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg