BMWe30 323i Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by elvis hvorfor felger?? hadde du gått opp mye i størelesse da elller?? Nei jeg hadde ikke gått så mye opp i størrelse fra 14toms til 15 toms felger, men de var en del bredere og stod mye lengre ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by SeVen Blir adldri sjekka!!!! jo! Ble stoppa i kontroll av biltilsynet idag!!! Jævli dumme folk da. Svært hull i potta, og feil tenning. Tok meg bare for senkesettet. hahah Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thinktwo Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by pololars Nå har jeg ringt til Bema AS og får tilsendt godkjenningspapirer til et senkesett jeg har liggende. Du må ha nummeret på fjæra og det koster 124,- Hvor på fjæren står nummeret? Eventuelt hva er nummeret? Mine fjærer er noen år gamle så det er den "gamle" nummertypen. Noen som kan hjelpe meg med disse to spørsmålene? Tenkte jeg skulle jekke opp bilen litt i dag, vaske og lete etter nummeret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg