KriegHeim Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by ateam Tenkte du trengte mellomtoner og diskanter også . Frank sier ikke nei takk jeg :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by prizma send de til meg? til en som bare har orginale nissan høytalere i bilen :( Send de til deg? ehem, jeg trodde jeg var den personen som ble lurt her, ikke deg? :rolleyes: Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 men jeg har ikke noe, don't pitty yourself :D hvordan går bilen da? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by prizma men jeg har ikke noe, don't pitty yourself :D hvordan går bilen da? min bil? har handla inn anlegg for snart 10 000, regner med jeg skal bruke 7000-8000 til før jeg er ferdig, bygginga starter ikke før til sommern.. og kjenner meg jeg selv rett stopper ikke det der :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Har svara deg esFORD på det du spurte om på private M. Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 og har svart deg tilbake ;) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Flott da håper jeg dagen er berga . Mvh Frank:rolleyes: Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 esFORD Har ikke dårlig erfaringer med produktene de selger, men har dårlig erfaring med kundekontakt og service. Så vi selger stort sett ut alt som vi har forhandlet for Flash Audio, og tar ikke inn nytt. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 jesus elsker alle barna untatt dem fra Båtsfjord å Tana...:cool: Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Bjørn W jesus elsker alle barna untatt dem fra Båtsfjord å Tana...:cool: :D :D :D :D Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 esFORD nå kan du søke på pakka med nr du fikk . Lykke til . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
restyle Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Bjørn W jesus elsker alle barna untatt dem fra Båtsfjord å Tana...:cool: :D :D :D wahahhahahaha Siter Mvh Ole Johan / Re:style - 41448000 http://www.restyle.no - post@restyle.no Re:style - bilstereo, styling & performance til de fleste biler. Åpent tir-fre 14-18, torsdag 14-20 og etter avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2005 Nå må jeg si jeg har fått kjempeoppfølging fra Ateam her på forumet. Pakken kom igår med mye snadder nedi ( caps, genser og masse lesestoff ) og ett helt nytt komp sett :) Dette viser at forhandleren står for det han sier! :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 ingen årsak . Mvh Frank :fire: :fire: Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Nå må jeg si jeg har fått kjempeoppfølging fra Ateam her på forumet. Pakken kom igår med mye snadder nedi ( caps, genser og masse lesestoff ) og ett helt nytt komp sett :) Dette viser at forhandleren står for det han sier! :D Skulle tro du var vanlig at du mottar bruktvare når du bestiller noe nytt? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg