UltraComp Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Har dere noen formeninger om hva en GTI 16V 88mod 4 dørs er verdt? byttet alle foringene på understell(prothane polybush), nyegule koni og 60mm senkesett, topp nyoverhalt, m3 speil, tåkelys,grenrør dtm effektanlegg. osv.. som også er nylakert, digitalt speedometer og skin interiør.. km 185000,- Hva ville dere sotte i pris på en slik bil om den var strøken? Ja stemmer det at det er min ja, men har en som har spurt om jeg er intressert i og selge den, men har lagt ca 25000,- i bilen. så vil høre hva dere ville ha gitt for en slik? skulle gjenre ha hatt bilder, man har ikke dig. kamera :mad: :mad: :mad: Alle svar taes imot med takk:D :D Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hvis den er passelig strøken,noe jeg regner med den er ;) ,så er det vel ikke store problemet å få 35k eller høyere for den vil jeg tro ? :) Stikk til en kompis eller noe å få lånt deg et kamera,og send bildene til meg,er som du kanskje ser i signaturen,uten bil,og på leting. Har vel kommet til enighet med meg selv om at jeg ikke kommer utenom Golf. Blir Golf igjen,enten den er ny eller gammal.. mvh Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 nei ikke fått foringene, jeg kjøpte bilen selv for 40 000.... digitalt speedometer og skininteriør øker ikke dette verdien litt da? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg