Jorgen Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Så den på onsdagen var det vel, pen bil! Men glemte du håndbrekket når du skulle parkere? :D Forresten: Deg jeg var på gatebil med? Jeg satt på med Jarle, hvis du kjørte Sølvgrå sierra sedan før.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Så den på onsdagen var det vel, pen bil! Men glemte du håndbrekket når du skulle parkere? :D Forresten: Deg jeg var på gatebil med? Jeg satt på med Jarle, hvis du kjørte Sølvgrå sierra sedan før.. Å halla! Vi var på Gatebil sammen vi ja, husker deg. Var jeg som hadde den sølvgrå sierra`n vettu. Hehe, glemte brekket ett lite øyeblikk ja.....lattis. Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 hehe, har sett nicket på ford-forumet før, og mente at det var deg ja :) så ikke ansiktet ditt på onsdag :) hehe, spratt fort inn i bilen igjen ja.. :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Bor du på Hellerudsletta? Jeg var på vei fra Gjelleråsen og mot E6 forleden da jeg observerte en slik bil stå parkert ved et hus nær Expo-hallen. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Bor du på Hellerudsletta? Jeg var på vei fra Gjelleråsen og mot E6 forleden da jeg observerte en slik bil stå parkert ved et hus nær Expo-hallen. Nei, bor ikke på hellerudsletta. En kamerat som bor der som jeg var på besøk hos. :) Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 haha han klarte og snurre igår i rundkjøringa ved mc`ern lørenskog.... Han clutcha den ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 haha han klarte og snurre igår i rundkjøringa ved mc`ern lørenskog.... Han clutcha den ut :) So..? Han må jo trene litt...hehe. Bare snurr i rundkjøringa du. Du får nok "teken" etterhvert. Husker min første FD tur med RHD. Det var Kenneth M sin bil som skulle fraktes til gamle CT sine lokaler på Lillestrøm. Ble en "dobbel-rundkjøring" på meg da også. Ikke såå lett å slenge på rompa med RWD de første gangene. Alt blir liksom feil. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 haha han klarte og snurre igår i rundkjøringa ved mc`ern lørenskog.... Han clutcha den ut :) Hva betyr clutcha den ut? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hva betyr clutcha den ut? SLippe clutchen litt fort/med litt rmp Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 So..? Han må jo trene litt...hehe. Bare snurr i rundkjøringa du. Du får nok "teken" etterhvert. Husker min første FD tur med RHD. Det var Kenneth M sin bil som skulle fraktes til gamle CT sine lokaler på Lillestrøm. Ble en "dobbel-rundkjøring" på meg da også. Ikke såå lett å slenge på rompa med RWD de første gangene. Alt blir liksom feil. mvh jeg vet det ikke er så stort men han var så flau ettersom vi var en gjeng som kjørte sammen... så tenkte jeg skulle gjøre han mer flau men absolutt man må prøve og feile... tror det blir en bra sommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Alt gikk ihvertfall bra når jeg satt på :) Skal få sendt deg (Joda) noen bilder også, så har du noe å legg ut.. De vi tok uten blitz ble desverre ikke helt bra.... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Fyyyy kjøre RX7 nå. :) Maaaase av salt og sånt jo. :( Hehe Min ser sånn ut den nå, langt unna alt som heter salte veier :) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 bilen har bare vært ute når det har vært fint og tørt ute så man slipper mye søle fra salt og snø ol. Den er egentlig parkert i garasjen frem til det blir mere "sommer", men har ikke klart og la den stå i garasjen ennå, bare måtte prøve den litt siden jeg akkurat har fått den. Hehe,joa har kjørt mye RWD,men ikke med diff sperre. Ikke helt vant til hk-antall + at den kommer litt fortere ut med bak-enden enn jeg er vant med. Men kommer seg dette. Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Alt gikk ihvertfall bra når jeg satt på :) Skal få sendt deg (Joda) noen bilder også, så har du noe å legg ut.. De vi tok uten blitz ble desverre ikke helt bra.... Andre Hehe, jo høres bra ut :) Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg