Gå til innhold

Sølvgrå Rx7

Ranger emnet

partypulp

Anbefalte innlegg

Så den på onsdagen var det vel, pen bil! Men glemte du håndbrekket når du skulle parkere? :D

Forresten: Deg jeg var på gatebil med? Jeg satt på med Jarle, hvis du kjørte Sølvgrå sierra sedan før..

Å halla! Vi var på Gatebil sammen vi ja, husker deg. Var jeg som hadde den sølvgrå sierra`n vettu.

Hehe, glemte brekket ett lite øyeblikk ja.....lattis.

Mazda Rx-7 - Silver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha han klarte og snurre igår i rundkjøringa ved mc`ern lørenskog....

Han clutcha den ut :)

So..?

Han må jo trene litt...hehe.

Bare snurr i rundkjøringa du. Du får nok "teken" etterhvert.

Husker min første FD tur med RHD. Det var Kenneth M sin bil som skulle fraktes til gamle CT sine lokaler på Lillestrøm. Ble en "dobbel-rundkjøring" på meg da også. Ikke såå lett å slenge på rompa med RWD de første gangene. Alt blir liksom feil.

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So..?

Han må jo trene litt...hehe.

Bare snurr i rundkjøringa du. Du får nok "teken" etterhvert.

Husker min første FD tur med RHD. Det var Kenneth M sin bil som skulle fraktes til gamle CT sine lokaler på Lillestrøm. Ble en "dobbel-rundkjøring" på meg da også. Ikke såå lett å slenge på rompa med RWD de første gangene. Alt blir liksom feil.

mvh

jeg vet det ikke er så stort men han var så flau ettersom vi var en gjeng som kjørte sammen...

så tenkte jeg skulle gjøre han mer flau

men absolutt man må prøve og feile... tror det blir en bra sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen har bare vært ute når det har vært fint og tørt ute så man slipper mye søle fra salt og snø ol.

Den er egentlig parkert i garasjen frem til det blir mere "sommer", men har ikke klart og la den stå i garasjen ennå, bare måtte prøve den litt siden jeg akkurat har fått den.

Hehe,joa har kjørt mye RWD,men ikke med diff sperre. Ikke helt vant til hk-antall + at den kommer litt fortere ut med bak-enden enn jeg er vant med. Men kommer seg dette.

Mazda Rx-7 - Silver

Lenke til kommentar
Del på andre sider