zoom Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 (endret) I dag har jeg blitt den heldige eier av en Golf 3 GT :D Henta den på Lillehammer i dag, og kjørt den hjem igjen. Veldig fornøyd foreløpig. Har litt planer og deler liggendes, men kommer nok ikke så altfor mange store oppdateringer her før temperaturen og innholdet i lommeboka stiger. Edit: Whooho, post nr 300 Endret April 3, 2009 av zoom Endre bilde :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Grattis med FIN bil ;) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porrchris Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ålreit den,grattis! Siter 06-Golf V 1,9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Takk takk :) Og nå er det maaat, har tatt tog, ordna med bil, kjørt hjem i hele dag.. Og så er det ut og kjøre litt til Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Gratulerer med ny bil! Har sikla på akkurat den selv men har ikke hatt penger :( Men, men...Fikk du prutet den ned noe eller? Så den var lagt ut for 44 000 kr Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Gratulerer med bil da Mons.Tror denne skal være i bra stand. kule vinterfelger du har da:) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Jepp, fikk prutet den ned et par tusen, men ikke så mye, den var jo allerede ganske billig.. Fikk han også til å fikse de småtingene som var med den og.. Og han spanderte på den en skikkelig vask, noe den desperat trengte. Takker Fredrik. Holdt på å sende den en mld når jeg var oppe der, for å få sett litt på bilen din, men var allerede litt sent, så måtte komme meg nedover igjen Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 det går bra :) hvis du var i lokalene til quattroco verkstedet så var jeg sikkert ikke mer enn noen få meter unna :D var på elixia og trente fra 6 til 9 i kveld :) ( ligger rett vedsiden av verkstedet til øystein )hehe :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Var innom en tur på nye verkstedet hans, litt utenfor byen.. Var endel morsomme ting på gang der :) Så etter bilen din når vi kjørte rundt, men så den ikke, så du får si ifra hvis du er nedover her en tur så jeg kan få sett litt på den :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 er nede ved deg så og si annenhver helg :) hehe..du får vente til sommern..det er da den blir pen :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Kjøpt hos quattroco ja.. :) ( er de gutta til å stole på? med tanke på reprasjoner å sånt? vurderer å bruke de, ikke aktuellt å sette bilen på merkeverksted.. ) sorry, off topic det.. :P er ikke km stand på den litt mye? mener jeg har sett på den før.. Men pen bil i hvertfall... :) grattis! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Grattis med ny bil ja! :) Digger de felgene som står på den nå...porr;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Takker :) Virker seriøs og til å stole på han fyren.. Virka som han var flink til å skru og, etter det han fortalte om at han hadde drevet med og hva som sto rundt om i verkstedet der.. Du får jo bare ta kontakt med han.. Litt off topic skal jeg forresten overleve :) Kmstand er litt høy ja, tror jeg skal ha den på en liten naftest for å sjekke at jeg ikke må koste på den store summer. Har tenkt til å ha bilen en god stund, så for meg har ikke kmstand noe å si så lenge den går bra :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by zoom Takker :) Virker seriøs og til å stole på han fyren.. Virka som han var flink til å skru og, etter det han fortalte om at han hadde drevet med og hva som sto rundt om i verkstedet der.. Du får jo bare ta kontakt med han.. Litt off topic skal jeg forresten overleve :) Kmstand er litt høy ja, tror jeg skal ha den på en liten naftest for å sjekke at jeg ikke må koste på den store summer. Har tenkt til å ha bilen en god stund, så for meg har ikke kmstand noe å si så lenge den går bra :) okaj.. sender kjerra der når det er no gæli ja.. :P hehe stussa litt på km, å prisen på den, etter som at jeg akkurat har kjøpt en 93 mod gti til 65000, bare gått 134000 da jeg kjøpte den.. Men km teller ikke så mye så lenge den er velholdt å i bra stand. :) Noe prosjektplaner på den eller? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Nå er jo motoren på den nettopp overhalt av quatroco, så km.stand burde ikke ha så mye å si. gratulerer med grom bil! synes den gikk godt til å være GT og understellet var stivt og fint! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg