Marvil Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Bilder..? :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Bilder..? :P Kommer desverre ingen bilder, fordi jeg har solgt kamera mitt. Skal kjøpe meg nytt og bedre i løpet av februar, må bare finne ut hva slags jeg vil ha først :) (Og da kommer jeg nok til å gå amok med bilder) Men det er ikke morro som i ny motor/turbo/sånne ting-morro.. Blir bare at jeg får bilen på veien igjen med noen få nye småting :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Da er bilen på veien igjen :D Står fortsatt igjen noen få småting før den går ut i fullt bruk, men ny girkasse er montert og bilen går fint! Har noen mobilbilder, skal se om jeg får opp noen av dem.. Nytt digicam kommer i slutten av måneden Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 nice Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 good! Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Ser ut som det går veien dette Mons! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Ser ut som det går veien dette Mons! :thumb Får virkelig håpe det :) Heiv forresten på nye baklykter, gjorde virkelig mye med utseende på bilen! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Skulle ut og kjøre litt i dag jeg.. Var ikke så lett :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Kjenner det problemer ja... Heldigvis ikke så ille for meg i år... Måtte hakke frem bilen i fjor jeg... Snø og is rundt hele bilen... Brukte halvannen time... Dette er jo ikke så ille siden det bare er løssnø så... Men... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Skulle ut og kjøre litt i dag jeg.. Var ikke så lett :D hahahaha :D :D :D :D sorry å måtte le, men gosser meg litt her :D nå får dere endelig smake på litt vær dere og :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 hahahaha :D :D :D :D sorry å måtte le, men gosser meg litt her :D nå får dere endelig smake på litt vær dere og :) Litt vær vi og?? Har hatt den drittsnøen lenge nok nå ass... Og bare for å ha sagt det - for 2 uker siden bøttet det ned i oslo - ingenting (omtrent) i lillehammer... Da var jeg oppover ;) Så ikke kom her... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 hahahaha :D :D :D :D sorry å måtte le, men gosser meg litt her :D nå får dere endelig smake på litt vær dere og :) Hmm, har det ikke snødd nok i Oslo i vinter da? Gleder meg til våren jeg :pray Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hmm, har det ikke snødd nok i Oslo i vinter da?Gleder meg til våren jeg :pray Enig med deg der... Nå får det holde med snø - vi vil ha vår og barre veier... :driving Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Enig med deg der... Nå får det holde med snø - vi vil ha vår og barre veier... :driving Jepps, støtter den. Var på vestlandet i helga, og der var det omtrent ingen snø og bare veier.. Var like før jeg fant fram sommerdekka og satte på.. :) Men det hadde holdt til Filefjell, hvor den jævla snøen kom igjen.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jepps, støtter den.Var på vestlandet i helga, og der var det omtrent ingen snø og bare veier.. Var like før jeg fant fram sommerdekka og satte på.. :) Men det hadde holdt til Filefjell, hvor den jævla snøen kom igjen.. Er nok snø for i år syns jeg... Ingen skal hvertfall komme her og si østlandet ikke har opplev snø i år... :nono: Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg