Gå til innhold

Zoom sin GT

Ranger emnet

zoom

Anbefalte innlegg

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle ut og kjøre litt i dag jeg.. Var ikke så lett :D

nedsndd.jpg

Hehe jeg var selv nedover i oslo i går, da jeg skulle dra igjen så bilen omtrent lik ut som din. Jeg bare gravde vei inn til fører-døra, heiv på sperra og cruisa ut av snøhelvette :D

bless the lord for 4x4 :D

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg var selv nedover i oslo i går, da jeg skulle dra igjen så bilen omtrent lik ut som din. Jeg bare gravde vei inn til fører-døra, heiv på sperra og cruisa ut av snøhelvette :D

bless the lord for 4x4 :D

Regner med du ikke kjørte pug'n da? Her måtte vi fram med spade, var heldigvis bare løssnø..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei var nok ikke pugen :)

05 pajero..

Da jeg dro hjem regnet jeg med at det var like ille oppover mot lillehammer. Men akkurat da jeg passerte hamar ble veiene helt tomme for snø, sola skinnte, og tempraturen steg fra -6* til 2* på 1,5-2 km..

Merkelig i grunn :), men jeg har ikke noe i mot det..

Det begynte forresten og snø her i natt ;) så vi har det ikke heeeelt luksus her oppe i lillehammer..;P

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei var nok ikke pugen :)

05 pajero..

Da jeg dro hjem regnet jeg med at det var like ille oppover mot lillehammer. Men akkurat da jeg passerte hamar ble veiene helt tomme for snø, sola skinnte, og tempraturen steg fra -6* til 2* på 1,5-2 km..

Merkelig i grunn :), men jeg har ikke noe i mot det..

Det begynte forresten og snø her i natt ;) så vi har det ikke heeeelt luksus her oppe i lillehammer..;P

Hmm, skulle gjerne hatt sol og plussgrader her og.. Heldigvis bedre vær her idag, bare litt snø oppå golfen :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da er vårfiksing på gang. Blir ingen store forandringer, bare litt små oppussing for å få alt til å virke bra. Har kjøpt inn litt nye smådetaljer fra Møller, og må få fiksa sentrallåsen. Fant heldigvis synderen med litt hjelp fra Mandel.

vakum.jpg

Her har jeg åpna vakumpumpa, og det så ikke helt bra ut. Har gått over den med "teknisk sprit" nå og tørka opp inni der. Får se om jeg har tid til å montere den i morgen, drar nok bare på Motorfestivalen som passasjer, samme med streetmeetet senere på kvelden. Har nemlig skrudd fra hverandre ganske mye inni bilen for å feilsøke før jeg fant feilen, så er ikke så mye å vise frem.

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppet av politiet på vei til forelesning tidligere i uka, fikk beskjed om å skru på igjen dørtrekka.. Fikk jeg fikk gjort det iløpet av dagen, men måtte jo skru det opp igjen og koblet til alt jeg glemte første gangen, og skru det enda en gang :D

Har fått prøvemontert vakumpumpa til sentrallåsen, men den er død. Noen som har en som virker liggendes?

Har forresten også montert nytt håndtak på hanskerommet, siden håndtaket var ødelagt på det forrige, og umulig å få opp.. Har også ny sigarettenner som skal monteres når jeg får tid. Mye småpirk som må ordnes, men det blir forhåpentligvis bra til slutt..

Skal ta en skikkelig polering og få tatt noen nye bilder, men går litt treigt her på grunn av eksamenslesing. :bok

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Eksamener ferdig, og fikk gjort litt i dag. Skifta sigarettenner, og litt andre småting.. Da jeg når jeg skulle ta av dekslene i midtkonsollen fant jeg dette..

Noen som vet hva det er? Var bare et blankt deksel foran..

hva.jpg

En skjult funksjon? :D

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider