zoom Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Takktakk, du får kvitte deg med familiebilen din og skaffe deg noe kult du og :D OleHenri, ville ikke ha GTI pga forsikring, så en GT er perfekt for meg.. Ingen store prosjekt tror jeg, men skal nok gjøre litt med den etterhvert, den skal bli lav og sint :) Liker vinterfelgene mine godt og, mulig de blir sommerfelger etterhvert.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Mulig jeg ser bilen din tusle rundt her i Oslo da zoom! ;) Hehe.. Hva slags vinterfelger er det forresten? Digger dem...:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Digga den bilen din zoom! Så skikkelig clean og fin ut,drit i å gjøre mye mer med den! Få tatt litt flere bilder da,gjør litt stas på oss,og den nye bilen ikke minst! Og ja,det var fete vinterfelger! mvh Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Gratiss med ny bil!! Enda en som har skjønt av 3'rn er det som gjelder :D:D:D du får legge ut flere bilder og div prosjekter du mener du skal utføre på den!! Venter spent..... mvh Rayander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by zoom Takktakk, du får kvitte deg med familiebilen din og skaffe deg noe kult du og :D OleHenri, ville ikke ha GTI pga forsikring, så en GT er perfekt for meg.. Ingen store prosjekt tror jeg, men skal nok gjøre litt med den etterhvert, den skal bli lav og sint :) Liker vinterfelgene mine godt og, mulig de blir sommerfelger etterhvert.. Dyr forsikring? Syns jeg fikk egentlig litt billig jeg.. 20 år, 20 000 i km lengde, kasko, 40%bonus 12 000 kr.. :) Ittno problem å betale! :) Sint? Bad look! Sjekk bilde av min så smett du på sånn badlook, eller sveiser på panser. :) NICE! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Jeg betaler ca halvparten av deg, men er litt eldre og har mindre kjørelengde.. Delkasko.. Er et par tusen ekstra å bruke på bilen da :) Kommer oppdateringer i tråden her hver gang det skjer noe... Oleee, du får hilse hvis du ser meg :) Står "motorsport" i rødt på felgene, er ikke sikker på merke.. Er veldig fornøyd med de.. OleHenri, hvordan er det å kjøre med den breie badlooken når det er vinter? Dekker den for mye av lyset? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by zoom Oleee, du får hilse hvis du ser meg :) Står "motorsport" i rødt på felgene, er ikke sikker på merke.. Er veldig fornøyd med de.. Seff skal jeg hilse, skulle bare mangle det...;) Hvor store felger er det snakk om? 15" eller kanskje 16"? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by zoom Jeg betaler ca halvparten av deg, men er litt eldre og har mindre kjørelengde.. Delkasko.. Er et par tusen ekstra å bruke på bilen da :) Kommer oppdateringer i tråden her hver gang det skjer noe... Oleee, du får hilse hvis du ser meg :) Står "motorsport" i rødt på felgene, er ikke sikker på merke.. Er veldig fornøyd med de.. OleHenri, hvordan er det å kjøre med den breie badlooken når det er vinter? Dekker den for mye av lyset? vel.. har jeg vaska lysene så ser jeg greit :rolleyes: hehe men er ikke noe problem, men syns uansett at orginal lysene lyser sykt dårlig, så har bestillt meg nye lykter som jeg venter på nå.. Hvis jeg kommer til å sveise badlook på panseret så blir vel den litt mindre tenker jeg.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Felgene er 15 tom.. Bilen blir nok sinna når det er lysere ute da, er glad i å se hvor jeg kjører :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by zoom Felgene er 15 tom.. Bilen blir nok sinna når det er lysere ute da, er glad i å se hvor jeg kjører :) hehe. ser hvor jeg kjører jeg... der det er gatelys i hvertfall.. :rolleyes: :rolleyes: :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by olehenri hehe. ser hvor jeg kjører jeg... der det er gatelys i hvertfall.. :rolleyes: :rolleyes: :P får slenge på 3x 1000metringer i grillen da vettu, burde holde det :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Pater får slenge på 3x 1000metringer i grillen da vettu, burde holde det :) hehe.. hallo! stygt! :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by olehenri hehe.. hallo! stygt! :p vet, tror ikke det er lovlig med 3stk heller, må være 2 eller 4 tror jeg... men godt lys får man :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Pater vet, tror ikke det er lovlig med 3stk heller, må være 2 eller 4 tror jeg... men godt lys får man :) si det til stig j som hadde 5 på tahoen :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by olehenri si det til stig j som hadde 5 på tahoen :P den passet jo med det da :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg