olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Pater den passet jo med det da :D hehe.. den var rå med det ja.. men et helvete å møte på da.. hilser alltid med lysa han.. hehe.. glad han fjærna det igjen, så jo ikke no på en time etterpå.. Brukte for mye strøm sa han.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 (endret) Gøy med bilder: Endret April 3, 2009 av zoom Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Digger de felgene ass Zoom! :D Ser du har en annen kompis med svart Golf III også, få inn min også...så blir vi de "3 røverne".. Hoho..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 jeg tror han bare har limt sammen 2 bilder av bilen sin i photoshop :) se på midten av bildet. for de 2 bilene var uhyggelig like Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 pen bil! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 jeg tror han bare har limt sammen 2 bilder av bilen sin i photoshop :)se på midten av bildet. for de 2 bilene var uhyggelig like Måtte nok litt photoshopping til ja, ser det hvis du ser nøye, er ikke helt bra :) Skal se litt mer på det etter hvert, ble gjort fort i går det her.. Hadde første "uhellet" med bilen i helga, ene skjermbreddern min ble revet av på grunn av lufttrykket når jeg kjørte mot en lastebil. Det smalt skikkelig, så trodde jeg hadde fått noe fra lastebilen i sida. Heldigvis ingen andre skader enn at breddern må byttes. Får man de en og en, eller bare i komplette pakker? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Måtte nok litt photoshopping til ja, ser det hvis du ser nøye, er ikke helt bra :) Skal se litt mer på det etter hvert, ble gjort fort i går det her.. Hadde første "uhellet" med bilen i helga, ene skjermbreddern min ble revet av på grunn av lufttrykket når jeg kjørte mot en lastebil. Det smalt skikkelig, så trodde jeg hadde fått noe fra lastebilen i sida. Heldigvis ingen andre skader enn at breddern må byttes. Får man de en og en, eller bare i komplette pakker? sattan.. hehe.. kjipern.. :P åssen bredding sitter det på den a? Vurderer det på min, syns det var pent på 2rn.. sett de har det på Here Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 sattan.. hehe.. kjipern.. :P åssen bredding sitter det på den a?Vurderer det på min, syns det var pent på 2rn.. sett de har det på Here Er vel samme som din GTI har.. Er det ikke sånn som er på Autosparlinken og? Må iallefall få tak på en, og få bytta den ut.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Tror Krogslund selger disse enkeltvis: http://www.krogslund.no/html/m65.htm Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Er vel samme som din GTI har.. Er det ikke sånn som er på Autosparlinken og? Må iallefall få tak på en, og få bytta den ut.. En kompis av meg sa de på autospar var vr6bredding eller no... wow! forumet oppe igjen jo! dæven Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Hva er forskjellen på vr6bredding og GTIbredding? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Hva er forskjellen på vr6bredding og GTIbredding? er vel litt breiere tenker jeg.. vetta søren jeg.. hehe notin Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 alle golfer har samme type plast breddere, rieger selger noen som er 15mm breiere. men disse må lakkeres og er laget i glassfiber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 alle golfer har samme type plast breddere, rieger selger noen som er 15mm breiere. men disse må lakkeres og er laget i glassfiber hmm. veit du pris? sånn " plug and play" ? sombrero Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 hmm. veit du pris? sånn " plug and play" ? sombrero Fant bilder iallefall, nest nederst på denne siden, koster 310$ her. Synes ikke de så større ut jeg men.. Vet ikke hvem som fører Rieger i norge, du får ta kontakt med dem.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg