olehenri Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Fant bilder iallefall, nest nederst på denne siden, koster 310$ her. Synes ikke de så større ut jeg men.. Vet ikke hvem som fører Rieger i norge, du får ta kontakt med dem.. hmm.. sykt pent da.. Hadde hjulpet på den looken jeg er ute etter på bilen å det der.. Blir sinna i mine øyne.. Men blir vel ikke no pent å bare sette det på å lakke, vært penere å sparkla de inn el no i skjermene? stress det vel.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 de koster rundt 2500, du finner dem hos http://www.tsi.no, er sikkert mange flere i norge som leverer dem og. er mye penere å ta dem av eller å lakkere bredderene, jeg ville tatt dembort, synest det ser litt 80 tall ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 de koster rundt 2500, du finner dem hos http://www.tsi.no, er sikkert mange flere i norge som leverer dem og. er mye penere å ta dem av eller å lakkere bredderene, jeg ville tatt dembort, synest det ser litt 80 tall ut. nah, ikke sans for tsi.. vært innom sjappa der å fikk et dårlig intrykk. hehe hva mente du med "er mye penere å ta dem av eller å lakkere bredderene, jeg ville tatt dembort, synest det ser litt 80 tall ut" ? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 de koster rundt 2500, du finner dem hos http://www.tsi.no, er sikkert mange flere i norge som leverer dem og. er mye penere å ta dem av eller å lakkere bredderene, jeg ville tatt dembort, synest det ser litt 80 tall ut. Oi, stiv pris.. Da er det vel bedre å bare bredde skjermene.. Jeg synes forsåvidt det ser greit ut med breddere, iallefall på mørke biler (sånn som min ;) ) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Oi, stiv pris.. Da er det vel bedre å bare bredde skjermene.. Jeg synes forsåvidt det ser greit ut med breddere, iallefall på mørke biler (sånn som min ;) ) pent det og.. :) hvordan er det å lakkere de i bilens farge a? går det? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 pent det og.. :) hvordan er det å lakkere de i bilens farge a? går det? Alt går vel, men tror ikke lakka skjermbreddere på en rød golf hadde sett så pent ut, burde vel heller fjerne de og valse der.. Jeg gidder ikke lakke mine.. Vurderer du å gjøre det på din bil? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Alt går vel, men tror ikke lakka skjermbreddere på en rød golf hadde sett så pent ut, burde vel heller fjerne de og valse der.. Jeg gidder ikke lakke mine.. Vurderer du å gjøre det på din bil? nja.. tenker på det.. skal lakkere sideskjørt snart uansett.. så kan jo slenge på skjermene samtidig å se hvordan det blir.. blir det forjævelig så er det jo bare å kjøpe på nye.. hmm Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 nja.. tenker på det.. skal lakkere sideskjørt snart uansett.. så kan jo slenge på skjermene samtidig å se hvordan det blir.. blir det forjævelig så er det jo bare å kjøpe på nye.. hmm Hvis øverste del av fanger og sidelistene ikke er lakka, så bør du mulig la være og lakke skjermbredderne, for å beholde den svarte linja..? Prøv det i photoshop først, så ser du hvordan det blir.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Hvis øverste del av fanger og sidelistene ikke er lakka, så bør du mulig la være og lakke skjermbredderne, for å beholde den svarte linja..? Prøv det i photoshop først, så ser du hvordan det blir.. lakkert helt foran. skjørtene er ikke satt på ennå, lakkerer de mot våren. bytter mulig til en rsr front fanger også.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Alarminstallering bestilt til uka, driver og ser på masse rart av deler og, må bare få bestemt meg nå :) Men en ting jeg lurer på, det bråker fra bakbremsene mine, i lav hastighet. Spesielt når jeg triller sakte nedoverbakke. Tror det er i forbindelse med håndbrekket, siden lyden ga seg når jeg dro det litt oppover. Noen som vet hva som kan være galt? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Da har bilen min alarm!! Så får jeg håpe jeg får ha annlegget mitt i fred denne gangen her.. fucku til alle tyver Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Da har bilen min alarm!! Så får jeg håpe jeg får ha annlegget mitt i fred denne gangen her.. fucku til alle tyver mye betalte du for alarmen og montering?` Tror jeg skal investere i det selv og.. Litt keen på trackguard oxo Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 mye betalte du for alarmen og montering?`Tror jeg skal investere i det selv og.. Litt keen på trackguard oxo 3590,- billigste jeg fant.. Med fjernstyring på sentrallåsen :cool: Tror trackguard er litt dyrt?? Vet ikke jeg Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 3590,- billigste jeg fant.. Med fjernstyring på sentrallåsen :cool: Tror trackguard er litt dyrt?? Vet ikke jeg type? trackguard er sviin dyrt! men verdt pengene ass! er piss redd for bilen etter det som skjedde hjemme med den andre. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 type? trackguard er sviin dyrt! men verdt pengene ass! er piss redd for bilen etter det som skjedde hjemme med den andre. Defa.. Skjønner jeg godt, men de hadde vel ikke gjort det med en bil med alarm? Det jeg håper, hadde 3 innbrudd i gamlebilen før den ble stjålet, og ble litt lei.. Dessuten frister det med mindre egenandel på sånne ting.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg