olehenri Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Defa.. Skjønner jeg godt, men de hadde vel ikke gjort det med en bil med alarm? Det jeg håper, hadde 3 innbrudd i gamlebilen før den ble stjålet, og ble litt lei.. Dessuten frister det med mindre egenandel på sånne ting.. hehe.. jeg stoler ikke på alarm! Da jeg ble frastjålet fronten på bilen, sto alarmen på, å den gikk også på panseret, men den utløste seg ikke, så fort jeg åpna døra etter jeg fant ut det der, skreik den som pokker.. Så hva som har skjedd veit je itte, så jeg skal ha en splitter ny alarm i 3rn, og trackguard etterhvert ass. hehe Hvis alarmen går på en bil når den står midt i byen feks, er det ingen som bryr seg uansett, de tror bare at det er eieren som glemte at han har alarm.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Det stopper nok en del, pluss ingen egenandel :D Men kjedelig med gamlegolfen din, merkelig at den ikke gikk av da, for de hadde vel åpna panseret? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Det stopper nok en del, pluss ingen egenandel :D Men kjedelig med gamlegolfen din, merkelig at den ikke gikk av da, for de hadde vel åpna panseret? hehe :P for å få av fronten i det heletatt måtte de opp med panseret, men alarmen gikk ikke av gitt.. :s men men, shit happens, solgt er den læll! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Jeg trenger en del av listene på venstre siden, bakerste delen fra en GT(I). Til 3-dørs. Noen som har? Jeg har ikke fått tak i den andre steder, og møller er svindyre. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Jeg trenger en del av listene på venstre siden, bakerste delen fra en GT(I). Til 3-dørs. Noen som har? Jeg har ikke fått tak i den andre steder, og møller er svindyre. Jeg har de orginale listene til en 3dørs GT liggende.. Følger med skjermbreddere hvis det trengs.. Send pm.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Jeg har de orginale listene til en 3dørs GT liggende.. Følger med skjermbreddere hvis det trengs.. Send pm.. Genialt! Pm sendt. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har bestilt nye baklykteeer :D Og jeg tror ikke noen her på forumet har dem fra før :D :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hehe få se ?? *Håpe at de ikke er like de jeg skal ha :)* Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Morsommere med litt overraskelser? Håper på å få de på til streetmeet, får se hvordan det går ;) Nå må jeg iallefall sove.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 har de farger ? hehe såpass må du avsløre :d Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 har de farger ? hehe såpass må du avsløre :d Ganske så ensfarget og ikkeno orange iallefall ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Forresten, stor takk til B.T.i for lister og breddere. Ser desverre ikke ut til at jeg får det ferdig til streetmeet, pga rust. Vil ta all smårusten og steinspruten skikkelig, og må derfor vente på lakkerer, og det tar tid :( Men skal få i meg litt frokost og deretter ut mekke litt :) Blir fjerning av en ting, fiksing av en annen, og montering av del jeg nettop fikk fra tyskland :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Hmm, var værre enn man skulle tro det her. Prøvde å ta av takantenna, den skal kunne skrus rett av, men det satt som et helvete! Noen andre som har møtt på det problemet? Prøvde også å demontere bakviskern, men tror noe i den brakk, så nå sitter den fast og jeg har en stygg klump bakpå bakluka. Noen tips? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Kjøpte litt deler av en kompis som ikke har golf lenger, skal se om jeg får på noen deler i morgen tidlig :) Baklyktene har ikke kommet, så de er ikke på bilen.. Ellers så er bakviskern borte, bilen er *blank* og klar for streetmeet :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 (endret) Bilde før polering, synes det var litt kult uansett.. Dessuten trenger tråden min flere bilder.. Endret April 3, 2009 av zoom Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg