Gå til innhold

Zoom sin GT

Ranger emnet

zoom

Anbefalte innlegg

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen den bilen din zoom! :)

Takktakk :) Har vært litt hemmlighetsfull ang de delene jeg har fått tak i, håpet på å få montert litt mer til streetmeetet, men hadde litt problemer.. Bakviskern er tatt helt bort, golf2-vindusregulatorknott er montert, for å fylle hullet, til jeg forhåpentligvis får sveisa det en gang i tiden. Antenna ser ut til å være uorginal, og brakk i forsøket på å ta av øverste delen angry Powerfilter er også montert, og lyden er blitt skikkelig mye bedre når jeg gir på :D

Har emblemfri grill liggendes, skal pusse den ned og lakke snart, har også senkesett og supersprintpotte, som jeg kjøpte av en kompis som har solgt 3ern sin.. Den trenger en skikkelig vask før jeg får montert den..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Har vært litt hemmlighetsfull ang de delene jeg har fått tak i, håpet på å få montert litt mer til streetmeetet, men hadde litt problemer.. Bakviskern er tatt helt bort, golf2-vindusregulatorknott er montert, for å fylle hullet, til jeg forhåpentligvis får sveisa det en gang i tiden. Antenna ser ut til å være uorginal, og brakk i forsøket på å ta av øverste delen angry Powerfilter er også montert, og lyden er blitt skikkelig mye bedre når jeg gir på :D

Har emblemfri grill liggendes, skal pusse den ned og lakke snart, har også senkesett og supersprintpotte, som jeg kjøpte av en kompis som har solgt 3ern sin.. Den trenger en skikkelig vask før jeg får montert den..

hehe, høres bra ut! blir nok konge! hehe

Artig med svarte felger og :D

Selv har jeg å sette på skjørta og frontleppa. da er det STOPP til staten skal ha igjen pengene sine..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Planen om å bytte til sommerdekk på de svarte felgene mine, og så kjøpe nye vinterfelger ble nettop forandra. Fant nemlig noen kule sommerfelger, som var rimelig strøkne og ikke så dyre. Og litt større enn de svarte.. Bilder kommer når det er montert :) Og ellers så er baklyktene mine kraftig forsinka. Vil ha dem nååå!

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er disse jeg tenker på, har også vurdert sotede leds baklykter som også cullen har, prøv å få dem også med, må tenke litt på frontpartiet skjønner du ;) tror sotede leds vil passe best egentlig.

Kan du gi meg en direktelink til dem? Tror firewallen min fucker opp siden litt..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider