olehenri Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Pen den bilen din zoom! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Pen den bilen din zoom! :) Takktakk :) Har vært litt hemmlighetsfull ang de delene jeg har fått tak i, håpet på å få montert litt mer til streetmeetet, men hadde litt problemer.. Bakviskern er tatt helt bort, golf2-vindusregulatorknott er montert, for å fylle hullet, til jeg forhåpentligvis får sveisa det en gang i tiden. Antenna ser ut til å være uorginal, og brakk i forsøket på å ta av øverste delen angry Powerfilter er også montert, og lyden er blitt skikkelig mye bedre når jeg gir på :D Har emblemfri grill liggendes, skal pusse den ned og lakke snart, har også senkesett og supersprintpotte, som jeg kjøpte av en kompis som har solgt 3ern sin.. Den trenger en skikkelig vask før jeg får montert den.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Takktakk :) Har vært litt hemmlighetsfull ang de delene jeg har fått tak i, håpet på å få montert litt mer til streetmeetet, men hadde litt problemer.. Bakviskern er tatt helt bort, golf2-vindusregulatorknott er montert, for å fylle hullet, til jeg forhåpentligvis får sveisa det en gang i tiden. Antenna ser ut til å være uorginal, og brakk i forsøket på å ta av øverste delen angry Powerfilter er også montert, og lyden er blitt skikkelig mye bedre når jeg gir på :D Har emblemfri grill liggendes, skal pusse den ned og lakke snart, har også senkesett og supersprintpotte, som jeg kjøpte av en kompis som har solgt 3ern sin.. Den trenger en skikkelig vask før jeg får montert den.. hehe, høres bra ut! blir nok konge! hehe Artig med svarte felger og :D Selv har jeg å sette på skjørta og frontleppa. da er det STOPP til staten skal ha igjen pengene sine.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 (endret) Ang bilder, denne kommer nok på etter litt pussing :) Endret April 3, 2009 av zoom Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Planen om å bytte til sommerdekk på de svarte felgene mine, og så kjøpe nye vinterfelger ble nettop forandra. Fant nemlig noen kule sommerfelger, som var rimelig strøkne og ikke så dyre. Og litt større enn de svarte.. Bilder kommer når det er montert :) Og ellers så er baklyktene mine kraftig forsinka. Vil ha dem nååå! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Og da ser det ut som jeg får pengene tilbake, istedenfor nye baklykter.. angry Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 å? klarte ikke cullen og sende lyktene ? hmm dumt, jeg som hadde gleda meg til og se de på bilen din :( Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Driver og mailer med han nå, ser ut som han kommer til å slutte å selge dem, de solgte for dårlig.. Merkelig når de ble utsolgt og folk ikke fikk kjøpt. Synd, for de lyktene er tøffe! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 ja det er skikkelig synd for de er utrolig fine! vet om en som kan skaffe de fleste baklys til rimeligere priser enn det forhandlere i norge har. send meg en pm om du vil ha info. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Snakker fortsatt med Cullen, han tenker på mulige metoder å få igang salget av dem.. Men du kan godt sende den infoen alikevel, selv om jeg skal vente og se om Cullen tar inn flere :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Er det de helt sorte dere snakker om? kunne ikke fått i gang ett gruppekjøp da? vurderer sotede lykter rundt om på min. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Ikke helt sorte, men veldig kule.. Er disse vi snakker om: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Poster antagligvis en tråd i kveld eller morgen for å sjekke om det er nok interesse.. Blir disse og mulig et par lykter til.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 ja er disse jeg tenker på, har også vurdert sotede leds baklykter som også cullen har, prøv å få dem også med, må tenke litt på frontpartiet skjønner du ;) tror sotede leds vil passe best egentlig. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 ja er disse jeg tenker på, har også vurdert sotede leds baklykter som også cullen har, prøv å få dem også med, må tenke litt på frontpartiet skjønner du ;) tror sotede leds vil passe best egentlig. Kan du gi meg en direktelink til dem? Tror firewallen min fucker opp siden litt.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 link til bilde av den røde typen, finnes sotet også såvidt jeg forstod... http://www.fototime.com/{A99B0E0D-B0B7-4401-8F4A-E1BF75C52F92}/picture.JPG god natt! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg