Gå til innhold

Zoom sin GT

Ranger emnet

zoom

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er sommerfelgene på, har venta altfor lenge, men har hatt eksamen og sånt tull.. Tror ikke jeg noengang har sett en G3 med de felgene her :D

(post nr 500 :) )

Seat felger jo... Ikke rart de ikke r blitt observert på G3 før da...

Men var stillig da...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sommerfelgene på, har venta altfor lenge, men har hatt eksamen og sånt tull.. Tror ikke jeg noengang har sett en G3 med de felgene her :D

(post nr 500 :) )

Synes det så skikkelig bra ut !

Aldri sett de på en golf 3, og jeg må si, bilen kledde de :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. De svarte felgene havner i boden, og kommer på igjen til vintern :) Er litt rart å ha felger som ikke er svarte på bilen, men liker de jeg.. Skal ha på senterkopper uten S-merket, tror det blir bedre.. Skal se om jeg får tatt noen bedre bilder i løpet av helga.. Felgene er forresten orginalfelgene til en Seat Leon Cupra R ;)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. De svarte felgene havner i boden, og kommer på igjen til vintern :) Er litt rart å ha felger som ikke er svarte på bilen, men liker de jeg.. Skal ha på senterkopper uten S-merket, tror det blir bedre.. Skal se om jeg får tatt noen bedre bilder i løpet av helga.. Felgene er forresten orginalfelgene til en Seat Leon Cupra R ;)

Blir nok bedre uten Seat S'en ja...

Men fine var de...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ble pent dette da. Hvor mye er den senka a?

Ser litt ut som senken min ;)

Takk.. Den er ikke senka enda, men GT har GTI-understell, så den er 20mm lavere standard.. Har 60mm senkesett som kommer på når jeg får somla meg til å bytte foringer..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. Den er ikke senka enda, men GT har GTI-understell, så den er 20mm lavere standard.. Har 60mm senkesett som kommer på når jeg får somla meg til å bytte foringer..

Ja, stemmer. En kompis hadde en slik gt og han senka den 60 rund baut. Ble lavere enn det min er. Jeg har bare 40 bak, og får en og en halv finger mellom dekket og hjulbuen:D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider