zoom Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Ja, stemmer. En kompis hadde en slik gt og han senka den 60 rund baut. Ble lavere enn det min er. Jeg har bare 40 bak, og får en og en halv finger mellom dekket og hjulbuen:D Subba den? Hadde han gjort noe annet med den? KaldBlod: De skal byttes i noen logoløse, har bare ikke kommet så langt enda, er midt i eksamenstida fortsatt.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Subba den? Hadde han gjort noe annet med den? KaldBlod: De skal byttes i noen logoløse, har bare ikke kommet så langt enda, er midt i eksamenstida fortsatt.. Tja, han satte på fk 60/60 komplett med nye dempere tror jeg. Nå er jeg ikke helt sikker på om han hadde 16 el 17" men det gikk jo greit. Subber sikkert innimellom er vel ikke å komme bort ifra det. Men den ble rimelig lav og han solgte den til slutt:D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Får håpe det ikke blir ubrukelig lavt da, men den som lever får se :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Får håpe det ikke blir ubrukelig lavt da, men den som lever får se :) Kjøre pent så går det nok bra :) Vil tro at den blir grei lav jeg! Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Da har jeg modda blinklysene (brukt DIYen til mandel): Men siden det regna masse i går, kjørte jeg litt uten blinklys, og den plastgreia som holder blinklyspæra på førersida forsvant doh Noen som har en til overs? Eller delenr? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ingen som har en sånn del? Den lille delen kosta mer enn jeg gidder å betale for en plastikklump Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Du har vel ikke et bilde av den..? Mulig jeg har..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Du har vel ikke et bilde av den..? Mulig jeg har..:) Genialt.. Tar bilde etter jobb, evt sender bilde på mms hvis du kan motta? Isåfall, send meg nr ditt på pm :) Vil ha det nå, er så teit med turboblink på ene sida Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Genialt.. Tar bilde etter jobb, evt sender bilde på mms hvis du kan motta? Isåfall, send meg nr ditt på pm :) Vil ha det nå, er så teit med turboblink på ene sida Ja, da fikk jeg hilst på deg også zoom! :) Tusen takk for isen, hihi.. Passa den greia eller? Håper da det...ordna det på stedet? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Ja, da fikk jeg hilst på deg også zoom! :) Tusen takk for isen, hihi.. Passa den greia eller? Håper da det...ordna det på stedet? Bare hyggelig :) Jeg har ikke montert den enda, må rote frem noen små ledninger først, skal gjøre det lørdag på dagen, hvis ikke jeg er altfor fyllesjuk (sommerpils med jobben i dag) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 kjempe fin bil, kledde de nye felgene, men ingen ting er så sexy som svarte felger da;) hrmf.. Sett dem på igjen a? pliiiis?;) hehe.. Uansett, naice bil;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 kjempe fin bil, kledde de nye felgene, men ingen ting er så sexy som svarte felger da;) hrmf.. Sett dem på igjen a? pliiiis?;) hehe.. Uansett, naice bil;) Takk :) De svarte felgene har vinterdekk på seg, så de kommer på igjen, men ikke før snøen kommer.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Har fått gjort litt i ferien :) Emblemfri grill og Supersprintpotte er montert. Ny Pioneerspiller er montert (Takk til bilstereo.no, for rask og flott handel) Ble mye bedre lyd med en gang jeg bytta ut den drittspillern som sto der.. Kommer kanskje forsterker og litt småsaker i neste uke.. Skal forresten på Gatebil, men vet ikke helt hvilken dag jeg drar enda, men håper på å se et par 3ere der :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Har fått gjort litt i ferien :) Emblemfri grill og Supersprintpotte er montert. Ny Pioneerspiller er montert (Takk til bilstereo.no, for rask og flott handel) Ble mye bedre lyd med en gang jeg bytta ut den drittspillern som sto der.. Kommer kanskje forsterker og litt småsaker i neste uke.. Skal forresten på Gatebil, men vet ikke helt hvilken dag jeg drar enda, men håper på å se et par 3ere der :) Er til helga det? :) emblemfrigrill er snasent :D :) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Er til helga det? :) emblemfrigrill er snasent :D :) hehe Det hjalp skikkelig på utseendet ja :) Fikk til og med dama til å innrømme at det ble bedre, og hun har bilinteresse lik null kiddie Gatebil er til helga ja, tror nok det blir en tur nedover på lørdagen for meg Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg