srednA Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Det hjalp skikkelig på utseendet ja :) Fikk til og med dama til å innrømme at det ble bedre, og hun har bilinteresse lik null kiddie Gatebil er til helga ja, tror nok det blir en tur nedover på lørdagen for meg Emblemfrigrill gjør seg ja (selv om ikke jeg har det selv) Bilder.... Skal prøve å komme meg på Gatebil selv, men sitter nok på i en Honda Civic da.........flere som skal? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Emblemfrigrill gjør seg ja (selv om ikke jeg har det selv)Bilder.... Skal prøve å komme meg på Gatebil selv, men sitter nok på i en Honda Civic da.........flere som skal? Kommer søndagen ihvertfall, usikker på lørdagen da jeg skal jobbe.. Snakkes vi eller guttaboys? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Da har jeg vært på Gatebil og fyllt minnekortet på kamera :) Tok et par rolling shots på vei nedover, brodern kjørte mens jeg holdt kamera ut vindu. Skal se om de ble bra, og kanskje slenge ut ett her.. Etter å ha parkert trygt hjemme igjen så vi en oljestripe etter bilen. Bilen lakk ganske ille, så ut som det kom fra mellom motor og girkasse. Hva kan ha skjedd? Pakning som har røket? Merka egentlig ikke noe på bilen i det hele tatt.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Henta bilen i går på verksted, og den var skikkelig merkelig å kjøre. Var oppe der igjen i dag og fikk justert clutchen, og nå er den tilbake i godform :D Hvis jeg rekker før dama kommer i dag, så blir det litt skruing og vasking og sånt. Godt å ha bilen tilbake igjen! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Henta bilen i går på verksted, og den var skikkelig merkelig å kjøre. Var oppe der igjen i dag og fikk justert clutchen, og nå er den tilbake i godform :D Hvis jeg rekker før dama kommer i dag, så blir det litt skruing og vasking og sånt. Godt å ha bilen tilbake igjen! Kuli! hehe.. digg å ha bilen tilbake tenker jeg:=) gratulerer :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Henta bilen i går på verksted, og den var skikkelig merkelig å kjøre. Var oppe der igjen i dag og fikk justert clutchen, og nå er den tilbake i godform :D Hvis jeg rekker før dama kommer i dag, så blir det litt skruing og vasking og sånt. Godt å ha bilen tilbake igjen! Hva var feilen? Merkeverksted her i Oslo da ell? Bare nyskjerrig jeg Mons.. :pimp Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hva var feilen? Merkeverksted her i Oslo da ell? Bare nyskjerrig jeg Mons.. :pimp Første feilen var oljelekkasje i simmerringen mellom motor og girkasse. Så henta jeg den og leverte den inn dagen etterpå med feiljustert clutch, som de fiksa mens jeg venta. Nå må jeg levere den inn igjen, fordi clutchen bråker noe jævlig. Blir bare værre og værre. Er ganske irritert, fordi jeg har vært uten bil i nesten en måned nå. Vanlig verksted i Oslo.. Merkeverksted er jo svindyrt.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Første feilen var oljelekkasje i simmerringen mellom motor og girkasse. Så henta jeg den og leverte den inn dagen etterpå med feiljustert clutch, som de fiksa mens jeg venta. Nå må jeg levere den inn igjen, fordi clutchen bråker noe jævlig. Blir bare værre og værre. Er ganske irritert, fordi jeg har vært uten bil i nesten en måned nå. Vanlig verksted i Oslo.. Merkeverksted er jo svindyrt.. Huff da.. it's not your lucky day! får tro den blir bra igjen da, så den får kjørt litt igjen :) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Og akkurat når bilen er innom verkstedet igjen, bestemmer baklyktene jeg bestilte for leeenge siden for å sprette ned i postkassa. Men har skifta litt baklyktplaner så hvis noen er interessert i de, send meg en pm. Er helt nye: Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Pris..? Litt usikker på åssen klare blinklys gjør seg på min bak, har sotede nå.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Pris..?Litt usikker på åssen klare blinklys gjør seg på min bak, har sotede nå.. Sendt deg en pm. Tror det kan bli fint ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Da er bilen tilbake.. Etter masse feilsøking og sånt.. Lyden var ikke i clutchen, men i girkassa. Men var visst ikke så farlig, bare irriterende. Så nå bråker girkassa mi litt. Men jeg har iallefall bil som funker da.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Da er bilen tilbake.. Etter masse feilsøking og sånt.. Lyden var ikke i clutchen, men i girkassa. Men var visst ikke så farlig, bare irriterende. Så nå bråker girkassa mi litt. Men jeg har iallefall bil som funker da.. Gratulerer :) hehe cheers Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 (endret) Lenge siden det har skjedd noe her. Har jo glemt å poste bilde av hvordan bilen ble med emblemfri grill og litt sånt, så jeg bestemte meg for å ta et bilde i det strålende været i går :) Endret April 3, 2009 av zoom Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Ser bra ut med emblemfri grill ja... Hadde bare været vært litt bedre hadde mye vært bra... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg