Gå til innhold

Mitsubishi EVO X?

Evo8

Anbefalte innlegg

Dette er nok ikke så langt unna hvordan Evo X kommer til å se ut, jeg kan vel heller ikke si at jeg liker den så veldig, men det gjorde jeg heller ikke med Evo VII når den kom, men nå har jeg begynt å lure på om jeg skal ha meg en slik en, det vil i så tilfelle bli den tredje Evoen jeg har. Noen som vet om en svart Evo VII til salgs så vil jeg gjerne vite om det.

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

her er en link til den nye Evo IX: http://www.xtreme-uk.net/EvoIXOverview.asp

Vi må jo se om det kommer noe evo X først, har hørt rykter om at det kommer en ny erstattnings modell for lancer i 2008.... men det er jo bare rykter :rolleyes:

Gleder meg til å se hva den mye MIVEC motoren kan utrette!

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
Synes evo 5,6 og 7 har likest design jeg..

Merkelig. Evolution I-III ble bygget på CD9A/CE9A-plattformen. Evo IV-VI ble bygget på CN9A/CP9A-plattformen, mens Evo VII-IX ble/blir bygget på CT9A-plattformen. Så V/VI og VII burde ikke være like.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne siden da jeg søkte på google :Evo X

Litt rart når Evo 9 ikke har kommet enda, og Mitsubishi har allerde planer for 10`ern. Eller er denne bare photoshoppa?

Evo 10 concept.. veldig sjelden concept biler ligner på endelig bil. Blir nok veldig lik WRC04 tenker jeg

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evo 10 concept.. veldig sjelden concept biler ligner på endelig bil. Blir nok veldig lik WRC04 tenker jeg

Mvh

Trolig nok ikke. Disse bildene ble plutselig vist på en pressekonferanse, der Mitsubishi gjorde det klart at dette var et konsept, men la ikke skjul på at ikke var langt fra produksjonsmodellen. Ikke F om jeg skal ha Evo X, iallfall.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mer ut som en tidlig versjon av Mitsubihi Concept Sportsback.

http://presse.mitsubishi-motors.no/p_bildearkiv.asp?cat=93

De har samme front, ellers er de forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider