Volvoturbo240 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 er en liggnende travers under kassa og ja... Og det blir ikke noe rykk når du girer når du bruker klurtsj.... Den lyden du snakker om er vanskelig å si hva kan være... må nesten høre den for å kunne si noe om den...! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hørest nesten ut som mellomakslingen slår opp i understellet en plass.. hehe.. lyden går fortere med turtallet. men kommer bare når jeg gasser mye i 1. og 2. da girstanga flytter seg mest. så d blir nesten som motoren flytter seg og tar i karroseriet eller noe.. Kommer sikkert borti en plass ;) heh.. Men skal bytte alt snart. Må få ferdig EU kontrollen først. Må på etterkontroll også. Og stille spissing og slikt. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 kan det ikke være eksosanlegget som tar borti en plass... det gjorde det til meg en gang det røyk et oppheng... når du drar på og motoren legger seg over kan det jo være at det ligger å slår mot noe..! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 det er bunnpanna di som tar nedi traversen om den har dåtti av høyre motorfeste så prøv å slippe clutchen veldig brått med litt turtall i revers.. da hopper motoren opp igjen på motorfestet.. så fungerer det en stund så lenge du behandler den fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Da er det jo på tide å bytte festet før noe være skjer..! er jo ikke så mye arbeid det da...! bytter alle 3 festene på 1 time eller 2! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ja, skal få gjort det så fort som mulig :) Har mekke klubb å alt. Med elefant kran:D Men en ting jeg lurer på: ("litt":D off topic) Har en 23A motor, og lurte på hvilken kam som passer best på den, får å få noe mer eff og drag ut av den.. noen som har noen billige ? Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 snakk om å stjele tråd da! ;) hehe, bryr meg ikke noe særlig men, går bra :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Sorry! Hehe.. det var ikke meningen.. bare sporet helt av ;) men du har jo fått en del svar :):) Men beklager! Skal starte en ny tråd om kam. Fant ikke om det jeg lurte på uansett :( Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 skal love deg at mangler du fostplugg er det ikke mye vann på motor;) Under et lite pådrag på gofør'n min så fløy det ut en frostplugg(!) hvor da alt fløy på en varm turbo! kan tenke det røyk a! holdt på og sprekke turbo'n og. Men sjekk også vasspumpa, du burde fort klare finne ut hvor det lekker vist du legger deg under bil'n når den står på tomgang, så be noen små gasse litt. Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 en kompis av meg fekk slark i vannpumpa..han mista meir å meir kjøle vatn ut av pumpa..ta en liten sjekk på pumpa du=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 takk for alle svar :D Håper bare jeg finner igjen vannpumpa nå da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Vannpumpa er navet for vifta di. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg