Klokka Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Kjøpte en Kenwood KDC-W6527SE fra netthandelen i sta. Fikk den for 2300 + oppkrav. Godt kjøp? Noen som har noen erfaringer med spilleren? Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfmk2 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Kjøpte også den på Netthandelen, hehe, for 2600,-:( Fikk den satt inn igår, dødsrå i design osv og grei brukervennlighet =) Vet ikkje hvordan den er i lyden enda.. Men du gjorde ivertfall et godt kjøp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Ingen andre som veit hvordan spilleren er, og hva den koster sånn vanligvis eller? Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Klokka Ingen andre som veit hvordan spilleren er, og hva den koster sånn vanligvis eller? Koster i overkant av 3000kr ny.. Noe mer vet jeg ikke om spilleren. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hmm. Er fornøyd med spilleren så langt, men jeg lurer på to ting. 1. Hvordan slåre jeg av reklamen/skjermbeskytteren? 2. Jeg har ikke memory, så hver gang jeg skrur av bilen, så har den glemt innstillinger til neste gang. Hvordan fikser jeg detta? Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg