Gå til innhold

silvia s15 spec r gt VS skyline r34 gtr

bluebox

hvem ville du kjøpt??  

62 stemmer

1. 1. hvem ville du kjøpt??

• nissan silvia s15 spec r gt
      25
    • nissan skyline r34 gt-r
      33
    • Prøvekjøre først
      4

Anbefalte innlegg

satt å tenkte igår om hva bilforum folket liker best av disse bilene.

ta ut gangspunkt i at hvis begge hadde hatt 400 hk på hjula og ikke utifra bildet.

bildet satt jeg bare opp for å et fett bilde av dem begge

er bare nyskjerrig siden begge er utrolig fete biler og hva som hadde falt best i smak hos hver enkelt.

stem på den bilen du ville ha kjøpt hvis du hadde hatt pengene og sjansen.

silvia.jpg655653_5_full.jpg

rb25det motor og deler til salgs.

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skidracer

Legg til "prøvekjøre først" i pollen.. For det må nok jeg! Å velge mellom to drømmebiler er ikke lett!

god ide ja. hehe.

men eller annen moderator på detta forumet må gjøre det for jeg har jo ikke tilgang til å gjøre det....

så en eller annen moderator: kan dere legge til "prøvekjøre først" i pollen?

thanks for the idea skidracer :)

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

Hardt valg. men etter at man har sett den R34'n der i aksjon så vippet jeg over på den. det er den som er med i Highoctane Overboost.

hakke fått sett den filmen jeg så kan ikke utale meg om åssen den går men den er jo skamrå.

men fortsatt synes jeg silvian er litt finere. hakke sett noen silvia med noen syke mods men hadde jo vært rått. å fått sett :)

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Nei, ingen tvil for min del... På tross av at Skyline i mine øyne har blitt litt for mye "teen-magnet" så er den fortsatt noe av det mest gromme jeg kunne tenke meg.

I dette tilfellet er det ingen tvil... R-34 GTR... :)

er utrolig gromme begge to. eneste grunnen til at jeg bikka over på silvia er på grunn av at jeg synes den er litt kulere i utsende enn skyline.

kunne jo prøvd å satt i en rb26dett i en silvia s15. det hadde vært rått. er ikke mange som har gjort det

:D

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider