Jap_Power Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hvilken modell er dette egentlig? Passat? Beklager dårlige bilder. Ideelt old-school utgangspunkt, er det ikke? :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 er vel passat ja...hvis jeg ikke tar fullstendig feil..går en slik en her i byen og, skikkelig gusje grønn med beige intriør og chrome fangere! helt sjef bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 er vel passat ja...hvis jeg ikke tar fullstendig feil..går en slik en her i byen og, skikkelig gusje grønn med beige intriør og chrome fangere! helt sjef bil De er tøffe de der ja. så en sånn på autodb for en stund siden minner om den du prater om. nabo dama har no sånn å. i sånn bers farge lys, feet farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 ut i fra fangerne og lykta kan det dreie seg om 75/76-77 modell sannsynnligvis en LS da den har lister på siden!! ser hel å grei ut, sikkert kult old school objekt, men du finner aldri i livet senkesett til den!!! ellers meget artige biler å kjøre!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 men du finner aldri i livet senkesett til den!!! Hørte jeg vinkelsliper? kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Hørte jeg vinkelsliper? kiddie vurderer det sjøl, men.... lov det da?? nææææi det har vi aldri hørt :D:D:D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Jeg har tenkt litt ang Bosch senking:D Enn om man kapper fjæra på midten, og så "skrur" man de to halvdelene inn i hverandre, og sveiser de fast, må jo seff huske å få det slik at delen som skal være øverst, ligger øverst, så det ikke presses fra hverandre ved vandring. Dette burde da bli jævlig lavt, og ganske stivt? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Og ha null funksjon da demperen vil bunne før vekta av bilen hviler på fjærene. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Finnes jo korte dempere da.... Man kan jo også dempe:D seg litt med hvor mye man skrur fjærene nedpå også... Tror det ville blitt bedre enn kappafjærer da.... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 En jeg kjenner hadde en slik bil i 5dørs utgave for noen år siden. Han hadde Granada senkefjører, funka som faen det! Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Snadder sak det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg