Gå til innhold

Senkesettet fra Eiker

Antyoui

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kuli

Venter på mitt jeg også..

Felgene ligger på rommet og venter..

full oppstyling til sommeren hos deg og? :p eg gleder meg som f.... til sommeren,,har invistert masse til bilen som eg skal få på når våren kommer,,,b.l.a senkesett, Powerfilter, Eksosanlegg, Div interiør stuff, skal kjøpe nye felger m/dekk, holder på å kjøpe gt grenrør vist det går i boks,, *glede mg*

leiter også etter brukt laguna leppe,,en umuli oppgave!!!!:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Camryfellow

Du fikk jo, heldiggrisen hehe.

Men det jeg sa stemmer jo forde hehe.

Synes det bare var rart at det sto en sånn på boksen når det egentlig ikke skulle være det.

jepp,,,eg fekk.. :-D ...so du fikk ikkje? Bør ikkje du ringe inn til dem å klage da? Det er vell egentli ganske vikti å ha dei papira..vist det står utenpå må det jo nesten vere d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kuli

Fy faen de er trege..

har bestilt for 3 uker siden og ringte inn i dag og spurte etter det.

Men det her lissom ikke kommet.

Det var jo 3ukers leveringstid på disse settene..

hmm,,eg fikk mitt faktisk før det var gått tre veker...kor du bor henne? Eg skal ikkje sette på senkesettet mitt før ut i april / mai..så ta bilde av bilen din å post inn her når du har fått dei på...er spent på resultatet!!:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk senkesettet mitt onsdagen den 2/2-05, for to dager siden... og jeg bestilte senkesettet 14/1-05... ca 2 1/2 uke leveringstid, akkurat som det ble sagt ved bestilling... (mellom 2 og 3 uker som de sa på eiker motorshop)

har ikke fått montert det enda, men kommer vel på snart...!:D

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider