Antyoui Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 R_Style skrev: litt utenom temaet, har fått på lagunaleppa mi på P10`n, og det ble ikke så dumt...! (fint med nyvaska bil når det begynner å regne!:mad: ) Du også fått deg laguna leppe no? *missunli* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 monterte lagunaleppa mandagen som var jeg... sombrero å senkesettet kommer på rundt 15-16 februar...! er ganske spent på hvordan det blir med senkesettet og lagunaleppa på vinter-føret, gidder ikke å ta av den nå, da får jeg heller vente med å dra ut å kjøre til etter snøplogen har kjørt...! :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 R_Style skrev: monterte lagunaleppa mandagen som var jeg... sombrero å senkesettet kommer på rundt 15-16 februar...! er ganske spent på hvordan det blir med senkesettet og lagunaleppa på vinter-føret, gidder ikke å ta av den nå, da får jeg heller vente med å dra ut å kjøre til etter snøplogen har kjørt...! :) ser ut til at det kommer til å bli lavt ;) Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Har satt på min jeg å!! Tror det blir mye kryss kjøring over dumper osv!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Kuli: Fått senkesettet nå? Hvis alt går som det skal, så monterer jeg og en fyr mitt i morgen kvell. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Kuli skrev: Har satt på min jeg å!! Tror det blir mye kryss kjøring over dumper osv!! ' har du bilde av heile bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Senkesettet ble montert i går, og jeg kjente forskjell med en gang. Mye stivere bil;b Ligger godt på veien, og settet var kjempelett å montere Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 ^Vello skrev: Senkesettet ble montert i går, og jeg kjente forskjell med en gang. Mye stivere bil;b Ligger godt på veien, og settet var kjempelett å montere Pics...?:D Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Kommer om en stund, når felgene er på plass=) Og Laguna-leppa som jeg ikke har..;b Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Her er bilde av hele bilen.. Men har ikke fått settet ennå.. Men det skulle være her på fredag sa de på eiker, så håper på det.. Må få den på ettersom det ikke er snø her i deilige fredrikstad... :titties: Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Har finaly fått på senkesettet frå eiker motorshop og dei nye felgane....no mangler eg bare frontleppe fra laguna og frontrute streameren...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
booby25 Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Senke set fra Eiker .(B+G).Jeg fikk Tuv papirer med i pakke... :rolleyes:SENKE SET B+G SPORT ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Antyoui skrev: Har finaly fått på senkesettet frå eiker motorshop og dei nye felgane....no mangler eg bare frontleppe fra laguna og frontrute streameren...... Kremt, godt noen ikke hermer. host. hehe Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Kuli skrev: Kremt, godt noen ikke hermer. host. hehe haha,,,*uskyldi* men så bor vi på kver sin side av lande,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Er det noen steder å få kjøpt 30mm senkesett (med TÜV) til 95 primera p10 2.0l? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg