primerasri Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Powerzone har 35mm sett, men de har ikke akkurat fått mye skryt her inne?...så vidt jeg vet! http://www.powerzone.no Eiker sitt er vel 40mm http://www.eiker.com/Default.asp?CatID=1308 Autospar har et.. 40mm http://www.autospar.no/ Ast performance 35mm.. http://www.astperformance.com/senking/vogtland.php Flere som kan levere også..mange her inne som har god peiling så du får sikkert et bedre svar senere :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Takktakk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 har hatt senke sett fra eiker en gang, et G&M sett... å det skal jeg aldri mere ha !!!!!!! Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Er du så dårlige? Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Er du så dårlige? det blir som en gynge hest.. man blir jo sjøsyk av å kjøre med driten ettervært .... det blir heeeeelt jævlig angry Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 har hatt senke sett fra eiker en gang, et G&M sett...å det skal jeg aldri mere ha !!!!!!! er superfornøyd med senkesettet mitt B & G (by Lesjöfors) 40mm fra Eiker Motorshop, detta ga j da 998 kr for...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 er superfornøyd med senkesettet mitt B & G (by Lesjöfors) 40mm fra Eiker Motorshop, detta ga j da 998 kr for...! du om det da, da skal det vel ikke så mye til for å få deg fornøyd da... :rolleyes: Eibach har skikkelige senkesett/fjærer. :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 du om det da, da skal det vel ikke så mye til for å få deg fornøyd da... :rolleyes: Eibach har skikkelige senkesett/fjærer. :) kanskje du skal bli med en tur eller evt kjøre den en tur selv?? skal ikke dømme noe, før du har prøvd det! med de demperen som sitter (ikke orginalt) og B & G senkesettet er det ikke noe å si på sjøsyke eller gyngehest her! heyyou Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 det blir som en gynge hest.. man blir jo sjøsyk av å kjøre med driten ettervært .... det blir heeeeelt jævlig angry du har ikke tatt feil av "sjarken" og bilen din da? :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Senkesett fra eiker er noe jall.... Kjøp noe som det går ann å ha glede av... Bilstein og koni er merker jeg kan anbefale... Skal ikke bare se tøft ut.. det må være tøft også... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnor Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Jeg har H&R fjærer. Fornøyd med dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Senkesett fra eiker er noe jall.... Kjøp noe som det går ann å ha glede av... Bilstein og koni er merker jeg kan anbefale... Skal ikke bare se tøft ut.. det må være tøft også... Bilstein og koni selger vel ikke senkesett.. Sist jeg sjekket solgte vel de dempere. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Jeg har H&R fjærer. Fornøyd med dem har samme sjøl, men skal bytte til eibach :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 kanskje du skal bli med en tur eller evt kjøre den en tur selv??skal ikke dømme noe, før du har prøvd det! med de demperen som sitter (ikke orginalt) og B & G senkesettet er det ikke noe å si på sjøsyke eller gyngehest her! heyyou vent et år du ! så skal vi se om du sier det samme ! chicken eller prøv en bil med eibach fjærer... :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 du har ikke tatt feil av "sjarken" og bilen din da? :) hahahaha... i forhold til min så er din en "sjark" eheh dær fikk du den doh hehehe men sånn helt seriøst !!!! senkesett fra eikermotorshop er noe møkk !!! Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg