Antyoui Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Har endli fått senkesettet frå eiker,,,,Det var noen som skreiv at einaste TUV papir som fulgte med var det som var limt på utsiden av esken,,men det stemmer ikkje,,eg fekk med et eige dokument. legger ut et bilde til dei som vil sjå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
booby25 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 venter ogs[ senke set fra eiker ...998 kr kosta .... gleder meg .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Venter på mitt jeg også.. Felgene ligger på rommet og venter.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Kuli Venter på mitt jeg også.. Felgene ligger på rommet og venter.. full oppstyling til sommeren hos deg og? :p eg gleder meg som f.... til sommeren,,har invistert masse til bilen som eg skal få på når våren kommer,,,b.l.a senkesett, Powerfilter, Eksosanlegg, Div interiør stuff, skal kjøpe nye felger m/dekk, holder på å kjøpe gt grenrør vist det går i boks,, *glede mg* leiter også etter brukt laguna leppe,,en umuli oppgave!!!!:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Er det noen som kan si noe om det er et bra senkesett eller? Jeg kjøpte et til bilen min på impuls fordi det var så billig.. Venter bare på å få hentelapp fra posten nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Tommy_erwin Er det noen som kan si noe om det er et bra senkesett eller? Jeg kjøpte et til bilen min på impuls fordi det var så billig.. Venter bare på å få hentelapp fra posten nå. Det var en lang diskusjon om det og div anna her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=60183 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Du fikk jo, heldiggrisen hehe. Men det jeg sa stemmer jo forde hehe. Synes det bare var rart at det sto en sånn på boksen når det egentlig ikke skulle være det. Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Camryfellow Du fikk jo, heldiggrisen hehe. Men det jeg sa stemmer jo forde hehe. Synes det bare var rart at det sto en sånn på boksen når det egentlig ikke skulle være det. jepp,,,eg fekk.. :-D ...so du fikk ikkje? Bør ikkje du ringe inn til dem å klage da? Det er vell egentli ganske vikti å ha dei papira..vist det står utenpå må det jo nesten vere d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Kunne ringt og hørt, men kan jo ikke akkurat klage da jeg ikke skule vente meg så mye.. I katalogen sto det jo enten; TÜV, kommer, eller så sto det ingenting i det hele tatt.. Underlig... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Jeg fikk også mitt B&G 35 mm senkesett fra Eiker Motorshop i dag;b Selger som varmt hvetebrød dette... Har nå fått leigd et lokale på en kai nesten her jeg bor, så nå skal vi prøve å få til en gatebilklubb;) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Fy faen de er trege.. har bestilt for 3 uker siden og ringte inn i dag og spurte etter det. Men det her lissom ikke kommet. Det var jo 3ukers leveringstid på disse settene.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Kuli Fy faen de er trege.. har bestilt for 3 uker siden og ringte inn i dag og spurte etter det. Men det her lissom ikke kommet. Det var jo 3ukers leveringstid på disse settene.. hmm,,eg fikk mitt faktisk før det var gått tre veker...kor du bor henne? Eg skal ikkje sette på senkesettet mitt før ut i april / mai..så ta bilde av bilen din å post inn her når du har fått dei på...er spent på resultatet!!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 jeg fikk senkesettet mitt onsdagen den 2/2-05, for to dager siden... og jeg bestilte senkesettet 14/1-05... ca 2 1/2 uke leveringstid, akkurat som det ble sagt ved bestilling... (mellom 2 og 3 uker som de sa på eiker motorshop) har ikke fått montert det enda, men kommer vel på snart...!:D Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Tror jeg skal montere mitt neste helg;b Men har ikke felgene ennå, så ser ikke helheten i det før det.. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 litt utenom temaet, har fått på lagunaleppa mi på P10`n, og det ble ikke så dumt...! (fint med nyvaska bil når det begynner å regne!:mad: ) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg