Gå til innhold

Sparco bøtteseter byttes.

Ranger emnet

Hole

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen vil bytte fint interiør (helst GTI) mot mine Sparco bøtteseter med firepunkt-sele og adapter.

Sparcostol2.jpg

Sparcostol.jpg

Phantom var interessert og jeg mailet han noen bilder for ett par uker siden, men har ikke hørt no fra'n så jeg bare legger det ut til alle som kan være interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nesten komplett interiør fra gti16v !! :) stoler fremme og sete bak!setene er svarte med røde striper! .men ikke sidedekslene!har svarte sidedeksler.

førersetet er det et lite hull i! men kan kanskje skaffe en annen stol!! etter det jeg husker er den helt strøken!

hvis du er int i det jeg har å by med,er jeg int i di stolene du har!

dinge89@hotmail.com

ellers så mener jeg å ha et vanelig intriør fra en turbodiesel golf2.

er faktisk ikke helt sikker. er litt mye deler å ting her akkurat nå. :rolleyes:

dinge89@hotmail.com

og begge er til 3 dørs!

hvertfall det ene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen vil bytte fint interiør (helst GTI) mot mine Sparco bøtteseter med firepunkt-sele og adapter.

Sparcostol2.jpg

Sparcostol.jpg

kan bytte med meg.. har fra en rally..... 94406586

:titties:

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phantom var interessert og jeg mailet han noen bilder for ett par uker siden, men har ikke hørt no fra'n så jeg bare legger det ut til alle som kan være interessert :)

Heisann, er ikke meningen aa vaere saa fravaerende, men har ikke vaert online paa ca en mnd, jobba nattskift i noen uker samt at jeg er i praha naa, tar kontakt naa jeg returnerer Norge

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider