Gjest Jostein Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 mener på live ja, kan hoste jeg, så joiner dere:P er ikke noe problem, eller har du ikke live? er ikke sikker,har ikke alle live da?vet ikke åssen dette funker på xbox. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 er ikke sikker,har ikke alle live da?vet ikke åssen dette funker på xbox. du må ha sånn start pakke(eller hva søren d heter) så lager du en konto på det. kan kjøpe pakka der du kjøper spill. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 ahh oki,får se om jeg ikke får gjort det da...Men har jævla dårlige erfaringer med live spilling på konsoller,er altfor innviklet for en kar som meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 ahh oki,får se om jeg ikke får gjort det da...Men har jævla dårlige erfaringer med live spilling på konsoller,er altfor innviklet for en kar som meg hehe, er ikke noe stress;) er bare finne seg en som hoster en fin bane, kjøre mot folk, vinne litt credits osv:P hvis du legger meg til på msn(hvis du har), så kan jeg hjelpe deg med probler, hvis det skulle være noen;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hehe, er ikke noe stress;) er bare finne seg en som hoster en fin bane, kjøre mot folk, vinne litt credits osv:P hvis du legger meg til på msn(hvis du har), så kan jeg hjelpe deg med probler, hvis det skulle være noen;) Høres fornuftig ut,da gjør jeg det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Høres fornuftig ut,da gjør jeg det :) bra! hvis du blir en online drifter, så kan du jo bli med i "car cluben" til Momo jeg meg:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Må nok bare åpne lommeboka og skaffe meg en Xburk snart, kun for dette spillet. Gran Understeerismo begynner å gå meg på nervene. Snakker vi motstanderbiler som kjører som om du ikke eksisterte her også eller? Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Må nok bare åpne lommeboka og skaffe meg en Xburk snart, kun for dette spillet. Gran Understeerismo begynner å gå meg på nervene. Snakker vi motstanderbiler som kjører som om du ikke eksisterte her også eller? Nei om du driter deg ut i en sving, mister mye fart og de kommer i hundre mot deg, så bremser de faktisk å legger seg rett bak deg, om de ikke kommer forbi i stedet for å renne deg ned. Men det skjer noen ganger det å da, men det skyldes som oftest at man er litt pysete å bremser for tidlig tror jeg. Virker som A.I.en her er ganske bra.Har hatt et par smågromme dueller nå, det var rått :driving Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 A.I'en er overlegen. De tar hensyn til det meste for å ta minst mulig skade men samtidig kjøre best mulig. Har ofte sett de kjøre ut av banen for å unngå kollisjon. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hva synes dere er den beste bilen (Klasse D, C, B, A og S)? Synes selv Koenigseggen med supercharger og en bedre intercooler er den beste bilen. TommyKaira Skyline R34 er også good, men synes Koenigseggen har bedre kjøreegenskaper. Kan jo også nevne at en Dodge Viper 800TT med ca. 900 hestekrefter er uhyre vanskelig å kontrollere på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Lotus Elan 1971 mod er en nice bil :D Maks trim, maks senk, litt camber på dekka (sånn at de faktisk går innenfor hjulbuene) så er det bare å drifte på i 1,2,3 og det høyeste giret, 4 :p.. Nice bil.. Over 400hk hvis jeg ikke husker feil, og under 700kg.. Morsom. Ellers er Acura NSX en sinnsykt nice bil. Ekstremt god å kjøre.. Beste bilen på spillet hvis du spør meg.. Perfekt begynnerbil. Og god selv med mye trim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Raser rundt på blue mountain med ae86 maxtrimma sugemotor mot litt tyngre skyts, føler meg som midt i en initial D episode :driving :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Er ferdig jeg....vel så og si,det er ikke flere levler,men har noen biler igjen å vinne....Men hva overgår en topptrimmet Enzo?Ble litt skuffet over at jeg ikke kunne trimme ME four twelve bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 noen som bilr med på car cluben til momo og meg?:P driver KUN med drifting, har det kjempe gøy. legg gjerne nicket deres her:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 det var det med å kjøpe den live saken da....bør vel få ræva i gir snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg