Gå til innhold

Forza motorsport.....

Ranger emnet

lie

Anbefalte innlegg

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ahh oki,får se om jeg ikke får gjort det da...Men har jævla dårlige erfaringer med live spilling på konsoller,er altfor innviklet for en kar som meg

hehe, er ikke noe stress;) er bare finne seg en som hoster en fin bane, kjøre mot folk, vinne litt credits osv:P hvis du legger meg til på msn(hvis du har), så kan jeg hjelpe deg med probler, hvis det skulle være noen;)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er ikke noe stress;) er bare finne seg en som hoster en fin bane, kjøre mot folk, vinne litt credits osv:P hvis du legger meg til på msn(hvis du har), så kan jeg hjelpe deg med probler, hvis det skulle være noen;)

Høres fornuftig ut,da gjør jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Må nok bare åpne lommeboka og skaffe meg en Xburk snart, kun for dette spillet. Gran Understeerismo begynner å gå meg på nervene. Snakker vi motstanderbiler som kjører som om du ikke eksisterte her også eller?

Nei om du driter deg ut i en sving, mister mye fart og de kommer i hundre mot deg, så bremser de faktisk å legger seg rett bak deg, om de ikke kommer forbi i stedet for å renne deg ned. Men det skjer noen ganger det å da, men det skyldes som oftest at man er litt pysete å bremser for tidlig tror jeg. Virker som A.I.en her er ganske bra.Har hatt et par smågromme dueller nå, det var rått :driving

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere er den beste bilen (Klasse D, C, B, A og S)? Synes selv Koenigseggen med supercharger og en bedre intercooler er den beste bilen. TommyKaira Skyline R34 er også good, men synes Koenigseggen har bedre kjøreegenskaper. Kan jo også nevne at en Dodge Viper 800TT med ca. 900 hestekrefter er uhyre vanskelig å kontrollere på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotus Elan 1971 mod er en nice bil :D Maks trim, maks senk, litt camber på dekka (sånn at de faktisk går innenfor hjulbuene) så er det bare å drifte på i 1,2,3 og det høyeste giret, 4 :p.. Nice bil.. Over 400hk hvis jeg ikke husker feil, og under 700kg.. Morsom.

Ellers er Acura NSX en sinnsykt nice bil. Ekstremt god å kjøre.. Beste bilen på spillet hvis du spør meg.. Perfekt begynnerbil. Og god selv med mye trim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig jeg....vel så og si,det er ikke flere levler,men har noen biler igjen å vinne....Men hva overgår en topptrimmet Enzo?Ble litt skuffet over at jeg ikke kunne trimme ME four twelve bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider