Gjest Jostein Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Lotus Elan 1971 mod er en nice bil :D Maks trim, maks senk, litt camber på dekka (sånn at de faktisk går innenfor hjulbuene) så er det bare å drifte på i 1,2,3 og det høyeste giret, 4 :p.. Nice bil.. Over 400hk hvis jeg ikke husker feil, og under 700kg.. Morsom. Det var rågøy,andre gode tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Ang. camber, det er lurt å sette maks negativ camber uansett driftebil i min erfaring. Bilen vil jo svare veldig mye bedre når den først er i sladd. Ellers er det rett og slett bare å prøve seg fram. Jeg har vel snart testa alle RWD bilene(utenom de jeg ikke har unlocka enda). Den AWD bilen som selvsagt alle har testa er jo den nyeste Skylinen. maks trim, maks camber, maks vinkel i svingene :D Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 hvilken dekk kjører dere da?` -edit til drifting asså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Kjører som regel med de beste. Varierer helt på bilen egentlig. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Spørs jo veldig mye på hvor stor motor man har etc.. På Elan'en og ae86'en kjører jeg med beste, men på f.eks den bilen som jeg plutselig ikke husket navnet på, den amerikaneren som er den eneste under sitt merke (?) Med 2,75 i ladetrykk bruker jeg de dårligste, samme med de bilene med litt svake motorer, f.eks Silvia, Supra TT etc... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 får snart spillet glrder meg noe så inni helvete. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Når du får spillet, skaff deg Honda S2000. Gøyal og flott bil. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Jeg har spilt Forza en god stund nå, og er ultra mega super duper kjempe fornøyd med det :wave :pray . Det er utvilsomt bedre enn GT4!! Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 kan noen si en god driftebil utenom truenoen (hvis det er det den heter) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 deltan er knallgrom bra sladdebil. jeg fiksa en nissan 240sx med skyline r34motor. d er skummelt husker ikke helt men tror den hadde ca 750 hester. dette er d råeste bilspillet hittil. hvordan butter dere motor på forskjelige biler Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hvordan butter dere motor på forskjelige biler Under motor tuning. Hvis det går på den bilen selvsagt. Helt til høyre er det valg om å bytte motor. Gode driftebiler? Alt med bakhjulstrekk. Selv om jeg syns Honda S2000, Toyota 2000gt, Lotus Elan Sprint, Toyota Altezza rs200 og nissan fairlady/350z funker bra når de er topp-tunet. For å være ærlig syns jeg de fleste biler funker veldig bra. Men 2000gt og S2000 er "best" i min mening :) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Finnes ekstremt mange gode driftebiler hvis du ser gjennom tråden, men den som skuffer meg mest er en 200sx, har veldig lite hk sånn at du må bruke farten for å få den skikkelig ut etc... Men Elan Sprint er en av de morsomste. MX5 er litt morsom også, med rotor motor :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Det meste drifter, men 200sx S14 og S15 Silvia syns jeg er gode driftebiler. Man kan kun skifte motor til en motor fra samme bilmerke. Velg bilen du skal modifisere så må du være inne på career mode, trykk så på the garage -> buy upgrades -> engine and power -> engine swap Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 jeg synes det er mange gode driftebiler på forza,jeg liker apex'en veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 de beste drifte bilene synes jeg er s2000 og 200sx s14 med manuell giring, på automat er vel stort sett alle bakhjulsdrevne biler verdige. @Momo: på tide med en drifte runde på live snart?:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg