momo Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 de beste drifte bilene synes jeg er s2000 og 200sx s14 med manuell giring, på automat er vel stort sett alle bakhjulsdrevne biler verdige. @Momo: på tide med en drifte runde på live snart?:D Jepp! jeg er klar, noen andre som vil bli med? Tror jeg er litt rusten så blir nok en del avkjøringer :hammer Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Jepp! jeg er klar, noen andre som vil bli med? Tror jeg er litt rusten så blir nok en del avkjøringer :hammer bra!:) må bare få med noen flere her:P har lagd endel driftebiler nå, så nå er jeg klar! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 takker for svar mvh andeby Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Ellers er mustangen med Ford GT-motoren et beist å drifte med. Slipper uansett gir og fart.. Vanskelig å kjøre fort med da synes jeg. Lett å havne på grasset. Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Ellers er mustangen med Ford GT-motoren et beist å drifte med. Slipper uansett gir og fart.. Vanskelig å kjøre fort med da synes jeg. Lett å havne på grasset. sant det:) har du LIVE ell??:D hehe, trenger flere på car cluben til Momo og meg;) vi møtes en kveld, og drifter så lenge vi gidder på live:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Går det å bruke Kai? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Jeg har ikke live :mad: Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 et nytt spørsmål hvordan er det dere drifter? bruker dere håndbrekk eller rygingen til å bremse med eller bare svinger dere? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Jeg gasser. Lønner seg å sette en god del sperre på bakhjulene. Men bommer man litt bruker en jo bare handbrekket. men bare å feint'e holder lenge! (og skru av ALT som heter hjelpemidler. du må ha manualgir, ha AV stabilitetskontroll og antispinn etc.) Hvis du gasser samtidig som du bruker brekket, vil du få en clutchkick effekt når du slipper brekket igjen. handy stuff :) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Bruker aldri brekket her jeg bortsett fra noen ganger når jeg bommer litt :p Touche gassen med litt sving er nok :D Kanskje jeg skal lage en driftefilm :wave Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 bruker brekket bare noen ganger om jeg gjør noe feil og må hente meg innigjen. men justerer sladden med gass og svinging. ja legg ut en driftefilm a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Gjør litt av hvert, feint, brekk, power... Det som passer, men mest faint, kontra er en fin ting ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Gjør litt av hvert, feint, brekk, power... Det som passer, men mest faint, kontra er en fin ting ;) kontra er digg om man får noen ordentlig breie :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 slipper gassen og går på igjen...eller bare toucher bremser også gasser igjen.....bare holde på gassen og bremsen samtidig for å få turbotrykk og så slippe bremsen fungerer også bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 ja!; litt liv igjen her:D jeg drifter fortsatt, noen andre som har LIVE? hadde hvert fett å lage en driftefilm! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg